Gå til innhold

Noen vits å se 24 sesong 3 før 1 og 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har pengene, men ingen flere igjen på elkjøp her... Etter som jeg har forstått er elkjøp rimligst på 24. Noen andre sted på nett som har? koster 299,- på elkjøp, og må ha norsk tekst (pga dama).

Endret av crewlar98moffe
Lenke til kommentar

Jeg har venner som begynte midt i sesong 3 og digger showet, men for å få den samme shockfaktoren når folk dukker opp igjen eller man får høre et navn som man har hørt tidligere er det best å få med seg hele.

Besides, 1 og 2 er 36 timer med kvalitet, ser ingen vits i å ikke kjøpe de.

Lenke til kommentar
Trur jeg skal gjøre det en gang altså :hmm: Kanskje ikke helt non-stop da :p

Når du først begynner å se, og du har alle episodene tilgjengelig, så blir det nesten vanskelig å ikke se non stop. Jeg så de 2 første sesongene på under en uke og driver på med nr. 3 nå. Er så spennende at etter man har sett en episode, så må man se neste.

Anbefaler at du ser dem i riktig rekkefølge.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar
Når du først begynner å se, og du har alle episodene tilgjengelig, så blir det nesten vanskelig å ikke se non stop. Jeg så de 2 første sesongene på under en uke og driver på med nr. 3 nå. Er så spennende at etter man har sett en episode, så må man se neste.

Wow, du er god.

Så vel to to første sesongene på to uker.

Nå jobber jeg med sesong 3, begynner vel på tredje plata om jeg ikke husker helt feil. Kjøpte det vel for mellom to og tre uker siden på Elkjøp. :)

Noe rart med den serien. Har sittet siden sesong 1 og tenkt "nå kan det ikke bli mer spennende", men det gjør visst det ... :hmm:

Vi laster da ikke ned fra nettet, gjør vi vel?

Joda, så kjøper man det når det kommer på DVD i Norge. Jeg gjør det i alle fall. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har venner som begynte midt i sesong 3 og digger showet, men for å få den samme shockfaktoren når folk dukker opp igjen eller man får høre et navn som man har hørt tidligere er det best å få med seg hele.

Besides, 1 og 2 er 36 timer med kvalitet, ser ingen vits i å ikke kjøpe de.

Akkurat det samme her faktisk, jeg begynte midt i sesong 3, og elsker 24. :)

Lenke til kommentar

Må nesten skuffe dere litt, jeg har begynt å se på s. 3 nå, jeg kommer ikke til å laste ned 1og 2, men kommer til å kjøpe de. Siden de ikke har den på lager på elkjøp og den koster shjorta andre steder må det neste bli sånn.... Er på episode 6 av sesong 3 nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...