moffeloffen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei! Har kjøpt meg 24 sesong 3, de hadde ikke 1 & 2 på elkjøp. Ville dere sett s3 før 1og 2 eller "ødelegger" det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Deler av historia følger gjennom heile serien, så personlig ville eg sett 1-2-3-4.... Og så blir det litt merkelig å sjå at folka blir yngre om du begynner på 3 for så å sjå 1 og 2. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Tror du vil få mer igjen for å begynne med sesong 1 ja, men noe krav er det vel strengt tatt ikke. Har du muligheten (dvs pengene) til sesong 1 og 2 før du begynner på 3 så gjør det! Det er absolutt verdt pengene Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) har pengene, men ingen flere igjen på elkjøp her... Etter som jeg har forstått er elkjøp rimligst på 24. Noen andre sted på nett som har? koster 299,- på elkjøp, og må ha norsk tekst (pga dama). Endret 27. juni 2005 av crewlar98moffe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har venner som begynte midt i sesong 3 og digger showet, men for å få den samme shockfaktoren når folk dukker opp igjen eller man får høre et navn som man har hørt tidligere er det best å få med seg hele. Besides, 1 og 2 er 36 timer med kvalitet, ser ingen vits i å ikke kjøpe de. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvorfor ikke kjøpe 1-2-3 og laste 4 ned fra internett, så sitter du non-stop 72 timer og ser på 24 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg gikk rett på 2 og fikk litt manglende info av en kamerat når jeg trengte det for at historien skulle gi mening. Kan i hvertfall anbefale 2'ern for underholdningens skyld. Ikke like morro å se den etter 3'ern. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvorfor ikke kjøpe 1-2-3 og laste 4 ned fra internett, så sitter du non-stop 72 timer og ser på 24 Trur jeg skal gjøre det en gang altså Kanskje ikke helt non-stop da Lenke til kommentar
W Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Trur jeg skal gjøre det en gang altså Kanskje ikke helt non-stop da Når du først begynner å se, og du har alle episodene tilgjengelig, så blir det nesten vanskelig å ikke se non stop. Jeg så de 2 første sesongene på under en uke og driver på med nr. 3 nå. Er så spennende at etter man har sett en episode, så må man se neste. Anbefaler at du ser dem i riktig rekkefølge. Endret 27. juni 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvorfor ikke kjøpe 1-2-3 og laste 4 ned fra internett, så sitter du non-stop 72 timer og ser på 24 Vi laster da ikke ned fra nettet, gjør vi vel? Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 litt offtopic men, hvilken sesong går på tv nå? Lenke til kommentar
W Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 litt offtopic men, hvilken sesong går på tv nå? nr 4 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Og er komt lenger enn halvegs. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har tilfeldigvis sett hele Skal ikke gå nærmere inn på det.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Når du først begynner å se, og du har alle episodene tilgjengelig, så blir det nesten vanskelig å ikke se non stop. Jeg så de 2 første sesongene på under en uke og driver på med nr. 3 nå. Er så spennende at etter man har sett en episode, så må man se neste. Wow, du er god. Så vel to to første sesongene på to uker. Nå jobber jeg med sesong 3, begynner vel på tredje plata om jeg ikke husker helt feil. Kjøpte det vel for mellom to og tre uker siden på Elkjøp. Noe rart med den serien. Har sittet siden sesong 1 og tenkt "nå kan det ikke bli mer spennende", men det gjør visst det ... Vi laster da ikke ned fra nettet, gjør vi vel? Joda, så kjøper man det når det kommer på DVD i Norge. Jeg gjør det i alle fall. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har venner som begynte midt i sesong 3 og digger showet, men for å få den samme shockfaktoren når folk dukker opp igjen eller man får høre et navn som man har hørt tidligere er det best å få med seg hele. Besides, 1 og 2 er 36 timer med kvalitet, ser ingen vits i å ikke kjøpe de. Akkurat det samme her faktisk, jeg begynte midt i sesong 3, og elsker 24. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tror man får mer ut av det om man ser alt kronologisk! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Se fra starten av! Rett og slett! Av hele mitt hjerte; vent med 3'ern! Se de i riktig rekkefølge!! 24! Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Må nesten skuffe dere litt, jeg har begynt å se på s. 3 nå, jeg kommer ikke til å laste ned 1og 2, men kommer til å kjøpe de. Siden de ikke har den på lager på elkjøp og den koster shjorta andre steder må det neste bli sånn.... Er på episode 6 av sesong 3 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå