Sponis Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Starcraft MMORPG, en MMO, i WoW stil, bare med en skikkelig storyline som hadde tatt starcraft historien videre. Det første MMORPG som virkleig kreveer skills, du måtte springe rundt ok være rask og sikte inn med lasergeveret dit akkurat som i et FPS, . men det skulle også ha gode RPG elementer. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 ja omtrent du kan gjerne nevne kva for eit spel du tenker på. Husker ikke hva det het men det var samme koseptet. Var et gammelt spill. Men Ideèn var knall. Skulle likt å se det igjen.. tror du snakker om "SYNDICATE" handlet om en verden lik "city 17", tatt over av ein gjeng me onde folk... her var masse våpen å velge mellom, og biler og båter og fly... i skikkelig MMORPG stil... skikkelig GTA-MMORPG!!! Syndicate var dessverre ikke online, dog :/ Helt sinnsykt genialt spill. Syndicate Wars nådde det ikke opp til knærne en gang, imo. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kunne tenkt meg noe som liknet GTA, bare att det var slik att du bygde opp ett liv.. Skikkeli altså.. Du kommer til en by, må skaffe deg plass å bo.. skaffe deg jobb, bygge hus, stifte familie, få penger til bil...!! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvis du kunne designet ditt eget spill, Hadde jeg vært rik :!: Tror jeg hadde lagt et rolle spill som er like stort og omfattende som oblivion ser ut til å bli, bare det at det skulle være i nåtiden akkurat som vampier. Med by og skogslandskap. Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Et nytt GTA, men litt mer à la "Mafia", alså mer seriøst og MYE bedre kuttscener og bedre historie. Flerspiller hadde overhodet ikke vært en dum ide, men for å dra den enda litt lenger kunne man jo laget et spill som åpner for alle mulige karriærevalg. Vet det høres meget ut som Sims, men man kunne jo laget det mer beregnet på voksne og hatt en tredjepersons synsvinkel og alle muligheter som gta spill har begynt å tilby... Dette hadde jo da ført til at spillet hadde fungert som et riktig samfunn, hvos spillere hadde tatt alle rollene i samfunnet... Lenke til kommentar
0069 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Et nytt GTA, men litt mer à la "Mafia", alså mer seriøst og MYE bedre kuttscener og bedre historie. Flerspiller hadde overhodet ikke vært en dum ide, men for å dra den enda litt lenger kunne man jo laget et spill som åpner for alle mulige karriærevalg. Vet det høres meget ut som Sims, men man kunne jo laget det mer beregnet på voksne og hatt en tredjepersons synsvinkel og alle muligheter som gta spill har begynt å tilby... Dette hadde jo da ført til at spillet hadde fungert som et riktig samfunn, hvos spillere hadde tatt alle rollene i samfunnet... Jeg tror at det kan bli litt vanskelig å skrive en ny historie som er bedre enn den er i GTA:SA, men jeg liker din forslag...Spillet som jeg ønsker å lage er GTA:SA2:) Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg tror at det kan bli litt vanskelig å skrive en ny historie som er bedre enn den er i GTA:SA, men jeg liker din forslag...Spillet som jeg ønsker å lage er GTA:SA2:) Kan ikke akkurat si meg enig der Er ikke akkurat av den oppfatning at historien er noe spesiellt bra i GTA: San Andreas. Det går jo til syvende og sist bare ut på å dominere hele delstaten - ikke så veldig genialt spør du meg. Savner liksom en konkret rød tråd gjennom hele spillet... Fint du er enig i det andre Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 En MMORPG versjon av GTA (som sagt), MEN med HL2 grafikk og bilsim realismen og mangfoldet til GT serien Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det perfekte RPG. Et enormt spill som finner sted i Faerûn. Og da snakker jeg hele Faerûn. Spillet skal være basert på D&D 3.5 regelsystemet, og ha alle tilgjengelige raser/klasser. Frihet er vell stikkordet her, og hovedplottet er veldig løst. Todd Lockwood skulle arbeidet sammen med designteamet. Og Nobuo Uematsu skulle stått for musikken. Dette skulle selvsagt vært et standard singelplayerspill, ikke et sånt tullete onlinespill. Kanskje med mulighet for LAN. Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Mitt drømme spill må være ein svært realistisk og grafisk dissekering av mr. crazy frog. Spillet begynna med at du må fange den hersens frosken, mens han flyr rundt på den rakketten sin.. Når det er gjort begynner morroa. Mr. crazy frog ligg på eit bord fastspikra i armer og bein, mens du har alt av kniver, skalpell, pinsett og pirkeredskap tilgjengelig. Ellers anbefala eg denne filmen. Muligens tidenes spillopplevelse: Real Zombies Endret 11. juli 2005 av lavoll Lenke til kommentar
0069 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg tror at det kan bli litt vanskelig å skrive en ny historie som er bedre enn den er i GTA:SA, men jeg liker din forslag...Spillet som jeg ønsker å lage er GTA:SA2:) Kan ikke akkurat si meg enig der Er ikke akkurat av den oppfatning at historien er noe spesiellt bra i GTA: San Andreas. Det går jo til syvende og sist bare ut på å dominere hele delstaten - ikke så veldig genialt spør du meg. Savner liksom en konkret rød tråd gjennom hele spillet... Fint du er enig i det andre Jeg synes at historien er den beste i San Andreas. Det handler ikke bare om å ta hele byen, men å bli en gangster Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Et spill med absolutt frihet. Enda større en GTA, og med friheten til å velge hva du vill. Du kan bli uteligger, forretnings mann, politiker osv. En slags blanding mellom GTA og Sims, bare med mye større frihet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå