Gå til innhold

Hvis du kunne designe ditt eget spill...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA MMORPG er noe som jeg og kompisene mine har tenkt på siden GTA2 :!: hadde vært genialt da. Guilder var Gangs og det kunne vært for eksempel tre forskjellige inndelinger, som guilder må velge en av :!: så kan det være PVP mot medlemmer av guilder fra andre faksjoner. høyere PVP rank gir mer stash som, gulltenner, kjeder, klokker o.s.v :cool: Man går opp i lvl`s etter oppdrag i samme duren som i GTA, bare at jeg ville fokusert på å få vært eneste oppdrag til å virke nytt så det ikke blir drep x av de, x av de som i WoW. LVL`s 1-50 tenker jeg vi sier :love: Det går an å stifte familier, få barn som etterhvert kan gjøre drittjobber for deg o.s.v. etterhvert som du stiger i lvl og rank er det lettere å få recruita bouncere o.s.v

Hadde bare noen tatt et lite initiativ og laget noe slikt hadde jeg nok en gang låst meg inne med PC, en min i en uke i strekk :tease:

Lenke til kommentar
GTA MMORPG er noe som jeg og kompisene mine har tenkt på siden GTA2 :!: hadde vært genialt da. Guilder var Gangs og det kunne vært for eksempel tre forskjellige inndelinger, som guilder må velge en av :!: så kan det være PVP mot medlemmer av guilder fra andre faksjoner. høyere PVP rank gir mer stash som, gulltenner, kjeder, klokker o.s.v :cool: Man går opp i lvl`s etter oppdrag i samme duren som i GTA, bare at jeg ville fokusert på å få vært eneste oppdrag til å virke nytt så det ikke blir drep x av de, x av de som i WoW. LVL`s 1-50 tenker jeg vi sier :love: Det går an å stifte familier, få barn som etterhvert kan gjøre drittjobber for deg o.s.v. etterhvert som du stiger i lvl og rank er det lettere å få recruita bouncere o.s.v

Hadde bare noen tatt et lite initiativ og laget noe slikt hadde jeg nok en gang låst meg inne med PC, en min i en uke i strekk :tease:

Var noe sånt jeg hadde tenkt meg.

Lenke til kommentar

Skulle jeg laget et meget nra eventyrspill. Dette skulle handle om en liten jente som får oppleve de største eventyr. På reisen møter hun mange forskjellige folkeslag. Det er en stor og allsidig verden som virker veldig levende. Spillet skal dessuten bare være i single-player. Jenten møter mange utfordringer. Utenom det store eventyret er det mange ting hun kan gjøre av forskjellige ting.

Ja, du er nok inne på noe når du tenker at det ligner fryktelig på Zelda: Ocarina of Time. Spillet skal nemlig bli ganske inspirert av det spillet i og med at det er slik fantastisk. Dog skal ikke dette spillet kopiere noe særlig av det andre spillet da det ikke går ann å overgå mestrene fra Nintendo.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg som ELSKER fotball ville laget et spill der du lager din egen spiller på et valgfritt lag, begynner some 16åring e.l. og må jobbe deg oppover, bli bedre med trening og skifte klubb. Hadde væert veldig bra! :!:

Lenke til kommentar
ja omtrent

du kan gjerne nevne kva for eit spel du tenker på.

Husker ikke hva det het men det var samme koseptet. Var et gammelt spill. Men Ideèn var knall. Skulle likt å se det igjen.. :love:

Det har ALDRI vært et MMORPG som har lignet på GTA ute. I så fall er det et av disse leke-MMORPG-ene deres, som Knight Online, Runescape og så videre.

Lenke til kommentar
ja omtrent

Husker ikke hva det het men det var samme koseptet. Var et gammelt spill. Men Ideèn var knall. Skulle likt å se det igjen.. :love:

tror du snakker om "SYNDICATE" handlet om en verden lik "city 17", tatt over av ein gjeng me onde folk... her var masse våpen å velge mellom, og biler og båter og fly... i skikkelig MMORPG stil... skikkelig GTA-MMORPG!!!

Lenke til kommentar
ja omtrent

Det har ALDRI vært et MMORPG som har lignet på GTA ute. I så fall er det et av disse leke-MMORPG-ene deres, som Knight Online, Runescape og så videre.

Det har jo også vært et spill som heter mta: Multiplayer Theft Auto...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...