kloppen Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Fikk kameraet i posten for noen dager siden, men jeg har mistanke om at det ikke er ved sine fulle fem... For det første når jeg skulle ladde det kom det ikke noe rødt lys på framsiden og heller ikke senere da jeg skulle teste timerfunksjonen (selvutløser). Og for det andre så er det ingen forskjell på makro og vanlig innstillinig på bildene jeg har tatt. Ser ikke ut som om linsa skifter instilling når jeg vrir på den.... Før øvrig er det den versjonen med tre knapper og et hull for reset (4 knapper) Noen som har opplevd noe lignende....?? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Har ikke helt opplevd det samme, men valget mellom vanlig og makro ser ikke ut til å ha noen påvirkning. Har den gamle versjonen uten synlig reset-knapp Lenke til kommentar
ralex Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Har den gamle versjonen uten reset knapp men hos meg er det en del forskjell mellom macro og vanlig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå