RamGuy Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hei, Jeg lurte på hva som er forskjellen på en Thermaltake Silent 680W og en OCZ PowerStream 600W? Hvem er kraftigst? Hvem er best? Og hvorfor? Ikke bry dere om prisen! Håper noen kan hjelpe meg. Det skal bli brukt til en DFI LanParty nForce4 SLI-DR, med en Western Digital Raptor 74GB 10000RPM Harddisk og en Western Digital Caviar Raid Edition 250GB 7200RPM Harddisk. Endret 27. juni 2005 av RamGuy Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Er det ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er det ingen som vet noe? Hei, I den tid du har ventet - da ku du ha søkt på www.google.com og funnet en haug med reviews og tester for sammenlikning Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hvorfor ikke kjøpe MSI K8N Neo4 Platinum/SLI??? Har også ganske bra intg. lydort ogsåå...creative live!!! eller hva det heter for noe,og det virker som det er gjennomsnittlig et bedre kort en dfi sli Jeg vil faktisk å påstå at msi k8n plat sli klokker vesentlig bedre en DFI SLI-DR(350Mhz er hva den klarte) MSI K8N Neo4 Platinum/SLI klokket de til hele 375Mhz... de prøvde den på 400Mhz men klarte ikke å få den stabil nok!!! med andre ord...kjøp dette kortet!!! http://hardocp.com/article.html?art=NzE0 se på denne linken..klokker som bare det....har kjøpt dette kortet med ocz 2x512mb cas2 Rev2 2-2-2-5 og amd64 3500+ "venice" denne cpuen er mye bedre å overklokke en winchester versionen...og venice er nyere...og generelt bedre Anngående...strømfosyningen...så ser det faktisk ut som at ocz psuen er litt annerledes når det gjelder støm distrubuering blandt kursene..ergo 5 og 12 volt etc.. OCZ: 600W: +3.3V(28A), +5V(46A), +12V1(20A), +12V2(18A) Thermal.. : som du ser her så er thermal.. litt bedre på 5 volten ca.4A mer..men den er dårliger på 12 volten....og jeg ser også at varisjon på strømmen er på +-5% som er noe høyere verdi en ocz sin ...og denne verdien vil man ha så lav som mulig.. så det ser ut som ocz sin psu er bedre når det gjelder stabilitet..så hvis du skal overklokke så vil OCZ sin kanskje være å foretrekke...bare et forslag....nå står det thermal er på 680w men det behøve ikke å bety at den er bedre for det....680w er liksom peaken den klarer...og jeg vil anta at under så høye belastninger vil du få store variasjoner på kursene...pga +- 5%. +5V +3.3V +12V +12V +12V -5V -12V +5VSB Max. Load 50A 28A 15A 15A 8A 1A 1A 2A Mvh Rhulken Endret 28. juni 2005 av Rhulken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå