Passasjer Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ok, vi prøver igjen her. Forrige tråd ble stengt av to moderatorer. Tråden sklei litt ut. Meningen med denne tråden er å skrive om en god hevn du har hatt. Kommenter gjerne andres innlegg, men ikke la det skli helt ut. Så, vi prøver igjen (Til moderatorer: hvis det er selve hevn-tråd konseptet som gjorde at den andre ble steng, så beklager jeg hvis jeg har misforstått, og denne kan bare slettes.) Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Til alle moderatorer... Jeg synes ikke dere skal stenge denne tråden, forrige gang begrunnet dere med at den oppfordret til kriminelle handlinger. Selv om folk spiller GTA betyr det ikke at de går helk bananas 5 minutter senere. Det samme gjelder denne tråden. Alle med litt vett i hodet skjønner hva man bør / og bør ikke gjøre. På forhånd takk... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg tror nok at de fleste menneskene her til lands har mer vett enn å slå ned noen med balltre. Altså, selv om du hater noen, så er det aldri rett å risikere et halvt liv i fengsel. anmeld heller drittesekken, få tak i vitner, og offeret. det er ikke umulig at offeret er i sjokk etter ''slike'' hendelser, og ikke vil snakke om det. Bruk vold kun hvis det er nødvendig, ikke bruk det offensivt, men defensivt. da har du mye mer å stille opp med i retten. Over til pedofile, finner du noen, ring meg. de skal dø! Hvis du nå er en dum faen, som tyr til vold bare pga. et feilplassert blikk på din elskede, så kan du kose deg på glattcella! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) ÅÅH!!! så er det på'n igjen... EDIT: Han slo henne forresten ned... Endret 27. juni 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) ÅÅH!!! så er det på'n igjen... EDIT: Han slo henne forresten ned... Hvis du tar deg nær av at andre personer synes at det xanthos gjorde er noe idiotisk tull, kan du la være med å skrive i denne tråden. Endret 27. juni 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Forstår du ikke at slike tråder som dette IKKE er ønsket på dette forumet? Kan du bare ikke fatte det? Tråden er rapportert. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 /[etallica' date=27/06/2005 : 19:01] Jeg tror nok at de fleste menneskene her til lands har mer vett enn å slå ned noen med balltre. Altså, selv om du hater noen, så er det aldri rett å risikere et halvt liv i fengsel. anmeld heller drittesekken, få tak i vitner, og offeret. det er ikke umulig at offeret er i sjokk etter ''slike'' hendelser, og ikke vil snakke om det.Bruk vold kun hvis det er nødvendig, ikke bruk det offensivt, men defensivt. da har du mye mer å stille opp med i retten. Over til pedofile, finner du noen, ring meg. de skal dø! Hvis du nå er en dum faen, som tyr til vold bare pga. et feilplassert blikk på din elskede, så kan du kose deg på glattcella! Halvt liv? Max 21 år i norge tror jeg. Så får du redusert osv. Sikkert 6 måneder Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Forstår du ikke at slike tråder som dette IKKE er ønsket på dette forumet? Kan du bare ikke fatte det? Tråden er rapportert. Herlighet? Bare fordi du ikke liker tråden, behøver du ikke leke moralsen vokter å raportere den. Liker du den ikke, så må du ikke lese. Du trenger ikke ødelegge for alle andre Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det var grunner til at den forrige ble stengt, hvorfor skulle ikke denne bli stengt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 1) Vi trenger ikke en slik tråd.. 2) Jeg er UTROLIG lei "den store x" tråder. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg