royale Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Husker broren min sin klasse(sjuende) lagde en cd med egen produsert musikk, HAHAHAHAHA!! Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 helt ærlig synger de bedre enn min klasse du skulle ha hørt klassen min Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Akkurat som vi var i femte bedskjeden Btw: :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har en hel CD med en syvendeklasse som synger diverse sanger. Den brukes som våpen mot søstra mi (hun sang på'n). tror den cd'n kan være grei å dra frem i et bryllup.. for å trekke frem noen litt "uheldige" ting en person har gjort... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har en hel CD med en syvendeklasse som synger diverse sanger. Den brukes som våpen mot søstra mi (hun sang på'n). tror den cd'n kan være grei å dra frem i et bryllup.. for å trekke frem noen litt "uheldige" ting en person har gjort... Jau. Jeg har digitalisert den til iTunes, samt gitt en kopi av noen av de "beste" sangene til en kamerat til oppbevaring. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Direkte morsomt var det jo ikkje. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hørte at det var en som sang "drink a double" litt for tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå