Gå til innhold

Noen som har vunnet i HoH ennå?

Anbefalte innlegg

Hei,

bare lurte på om noen av dere har vunnet i HoH ennå?

Har kommet meg dit en gang.. ble grust av America og Korea grunnet litt feil taktikk :cry:

Var morro så lenge det varte i allefall :yes:

Endret av Binary
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vunnnet der et par ganger.. Fikk meg en Celestial Cigil en av gangene, eg holdt på å hoppe i taket da eg fikk den :!: Utrolig artig å vinne...

Alt en trenger er ett lag med god strategi, samarbeid og en god leder. Og selvfølgelig gode spillere :cool:

Endret av MapSter
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk nettopp begynt å spille igjen, etter en lang pause fordi jeg var lei av Pve unlocks + en del ting som måtte gjøres på slutten av skoleåret. Guilden min holdt faktisk HoH i et par matcher i dag, men jeg er ikke den eneste som er litt inaktiv for tiden, så vi har ikke fått spilt så veldig mye tombs i det siste :/

Lenke til kommentar
Det er i end game..

I ørkenen nede til høyre.

Kan jeg bare gå dit ,eller må jeg gjøre alle missionene. Holder på med missionen der man skal drepe Stone Summits i Deldrimor.

Alle missionene :yes:

Lykke til.

Men du kan jo bare lage en PvP character da :ermm:

Lenke til kommentar
Har vunnnet der et par ganger.. Fikk meg en Celestial Cigil en av gangene, eg holdt på å hoppe i taket da eg fikk den :!: Utrolig artig å vinne...

Alt en trenger er ett lag med god strategi, samarbeid og en god leder. Og selvfølgelig gode spillere :cool:

Hvordan er det de blir droppet? slippest det 5 stk til hele laget ("Første man til mølla") eller er det slik at de droppes også blirde assignet som vanlige items blir?

Og- Hvor mange runder er det i HoH ?

Lenke til kommentar

Tok meg litt tid til å telle i hodet nå. Det er først en PvE map, så 8 PvP mapper. Så kommer du til HoH. Så må du ta denne før du "holder" HoH. Så da blir det 9 PvP maps før du holder HoH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...