Binary Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hei, bare lurte på om noen av dere har vunnet i HoH ennå? Har kommet meg dit en gang.. ble grust av America og Korea grunnet litt feil taktikk Var morro så lenge det varte i allefall Endret 27. juni 2005 av Binary Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Har vunnnet der et par ganger.. Fikk meg en Celestial Cigil en av gangene, eg holdt på å hoppe i taket da eg fikk den :!: Utrolig artig å vinne... Alt en trenger er ett lag med god strategi, samarbeid og en god leder. Og selvfølgelig gode spillere Endret 27. juni 2005 av MapSter Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har prøvd med guilden to ganger, men det gikk ikke så bra :!: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har prøvd med guilden to ganger, men det gikk ikke så bra :!: :!: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Vi skal prøve igjen etter ferien da... For tiden er det mange som er borte på ferie og noen (les: meg) er opptatt med å jobbe rævva av seg Lenke til kommentar
OleR Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg har faktisk nettopp begynt å spille igjen, etter en lang pause fordi jeg var lei av Pve unlocks + en del ting som måtte gjøres på slutten av skoleåret. Guilden min holdt faktisk HoH i et par matcher i dag, men jeg er ikke den eneste som er litt inaktiv for tiden, så vi har ikke fått spilt så veldig mye tombs i det siste :/ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan kommer man dit? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er i end game.. I ørkenen nede til høyre. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er i end game.. I ørkenen nede til høyre. Kan jeg bare gå dit ,eller må jeg gjøre alle missionene. Holder på med missionen der man skal drepe Stone Summits i Deldrimor. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ooops, slett Endret 2. juli 2005 av Sebbe Lenke til kommentar
OleR Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Vel, en PvP karakter har tilgang til tombs-området med en gang. En PvE karakter må gjøre alle desert missionene og komme til Dragons Lair får den kan gå inn der. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er i end game.. I ørkenen nede til høyre. Kan jeg bare gå dit ,eller må jeg gjøre alle missionene. Holder på med missionen der man skal drepe Stone Summits i Deldrimor. Alle missionene Lykke til. Men du kan jo bare lage en PvP character da Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har vunnnet der et par ganger.. Fikk meg en Celestial Cigil en av gangene, eg holdt på å hoppe i taket da eg fikk den :!: Utrolig artig å vinne... Alt en trenger er ett lag med god strategi, samarbeid og en god leder. Og selvfølgelig gode spillere Hvordan er det de blir droppet? slippest det 5 stk til hele laget ("Første man til mølla") eller er det slik at de droppes også blirde assignet som vanlige items blir? Og- Hvor mange runder er det i HoH ? Lenke til kommentar
OleR Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det slippes 3 stykker som assignes som vanlige items. Hvis jeg husker riktig er det 9 maps før du kommer til HoH, men noen ganger hopper man over en eller flere. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 9? Kommer aldri til og overleve så lenge. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jodam nå er det bare å øve til vi blir gode i PvP! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jaja jeg og Alek prøvde med et team. Eide de første IKKE de andre. Tror det var en i partyet vårt som skrev at de var top 10 på guild ladder :!: Lenke til kommentar
OleR Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tok meg litt tid til å telle i hodet nå. Det er først en PvE map, så 8 PvP mapper. Så kommer du til HoH. Så må du ta denne før du "holder" HoH. Så da blir det 9 PvP maps før du holder HoH. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tenk hvor syk følelse det må være og vinne i HoH .. Mitt mål er og komme til HoH og slaye koreanere så det griner etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå