Gå til innhold

Hva kan jeg få for disse delene (ram)?


Anbefalte innlegg

hey, jeg har tenkt å kjøpe nye RAM brikker, men må selge mine først, så jeg trenger hjelp til å vite hvor mye jeg kan få for dem. Her er linken http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498&cks=PRL

 

Og hvordan er det med frakt, må jeg betale eller er det kjøperen?

 

Kan dere si meg hvor mye jeg kan få får brikkene mine?

 

* de er nye* kjøpte dem for 2 og half måneder siden

* ikke blitt overkloket med

* funker bra, tatt Memory test i 5 timer ikke noe feil fant den

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Bruk av emnefelt

Grunnet de mange intetsigende emnefeltene som romstrerer her er det greit med en liten spesifisering på dette. En god pekepinn på om emnefeltet ditt er bra nok er om det er mulig å skille din tråd fra de andre, kan ditt valg av emnefelt brukes til å beskrive flere andre tråder i kategorien er det sansynligvis ikke godt nok!

Emnefelt som:

Ny PC!

Trenger ny PC

Hjelp til å velge deler

Trenger hjelp til ny PC

Skal kjøpe pc

Hva synes folka om oppsettet?

Hva kan jeg få for min pc?

Hva er min pc verd?

Hva kan jeg få for disse delene?

er ikke et godt emnefelt. Disse er for lite beskrivende om hva din tråd handler om og gjør det vanskelig å skille mellom trådene.

Lenke til kommentar
Hvis du vil at en mod skal flytte tråden må du finne en og sende en pm ;)

 

Uansett, jeg synes tråden hører til her!

 

Halvparten av nypris er en grei pris! Finner du en "idiot" får du mer og.

hehe, takk for svar! ja, vi sier 600 ink. frakt!!! Noen som er interiserte?! Jo, seriøst, hvis dere finner noen som vi ha billig og stabilt RAM, så send meil til meg( [email protected]) For jeg skal ha en overklokings RAM... :love::love::love:

Lenke til kommentar
Bruk av emnefelt

Grunnet de mange intetsigende emnefeltene som romstrerer her er det greit med en liten spesifisering på dette. En god pekepinn på om emnefeltet ditt er bra nok er om det er mulig å skille din tråd fra de andre, kan ditt valg av emnefelt brukes til å beskrive flere andre tråder i kategorien er det sansynligvis ikke godt nok!

Emnefelt som:

Ny PC!

Trenger ny PC

Hjelp til å velge deler

Trenger hjelp til ny PC

Skal kjøpe pc

Hva synes folka om oppsettet?

Hva kan jeg få for min pc?

Hva er min pc verd?

Hva kan jeg få for disse delene?

er ikke et godt emnefelt. Disse er for lite beskrivende om hva din tråd handler om og gjør det vanskelig å skille mellom trådene.

Han skriver jo at det er ram da :roll:

 

 

edit:

 

Tror heller du bør legge den ut på bruktmarkedet (elns)! Ikke lov med slikt her!

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
soo?

Ja..?

 

"Hva kan jeg få for disse delene" var et for lite beskrivende emnefelt. Han sier at det er ram, da skriver han hva han vil vite pris på :roll:

Ja, men det skal fortsatt legges i Ram / minne...

Lenke til kommentar
Vil bare anbefale deg sterkt å IKKE selge disse til personer med NForce2-chipset da Twinmos-ram VELDIG OFTE fucker seg på disse (bare et lite tips hvis du ikke ønsker mye mas i etterkant av salg).

 

Qxl gir deg nok 650-850,- + frakt for brikkene.

Har kjørt med flere typer twinmos på nf2 jeg :hmm: Var det ikke nf3?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...