SacrefiZer Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hei. Skal rydde opp på rommet mitt og da skal jeg sette inn en prosjektor og noen høytalere med bra med lyd i.. Skal brukes til vanlig musikk, spill og filmer.. Trenger litt hjelp med å finne noen som passer, har ikke link til noen "bra" nett-butikker som selger eller, + at jeg har lite peiling på det med "anlegg" Om noen kunne ha satt sammen ett "anlegg" dvs. høytalere med forsterker så ville jeg blitt kjempeglad Mvh. SacrefiZer Endret 27. juni 2005 av SacrefiZer Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kunne du sakt hvormye penger du har sånn helt ærlig? så er det mye enklere for oss og hjelpe deg SacrefiZer Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) 5-6000 kroner Eller noe i den duren der, jeg ville helst hatt noe som holdt, men ikke er for dyrt.. Mvh. SacrefiZer Endret 27. juni 2005 av SacrefiZer Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Du mener med Prosjektor og høyttalere? eller bare høyttalere? eller anlegg + høyttalere + prosjektor? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Sorry, så det akkurat nå som jeg så at jeg fikk svar.. *rette opp i fortest mulig* Bare anlegg.. Mvh. SacrefiZer Endret 27. juni 2005 av SacrefiZer Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Når du har projektor trenger du "stor" lyd som står i stil med bildet. Jeg foreslår derfor at du kjøper surroundreciver og fronthøyttalerer først. Så bygger du ut med senter,bakhøyttalere og sub når du har råd. Da vil du bli mye mer fornøyd med sluttresultatet. Slike komplette pakker holder ikke mål sammen med en projektor. Det er møkk fra ende til annen. Jeg foreslår at du kjøper denne reciveren og disse høyttalerne i første omgang. Skal du ha senter,bakhøyttalere og sub,så må du ut med ca 6500 kr til. Da har du et surroundanlegg med skyhøy morrofaktor som også tåler en skikkelig fest. Ikke noe plasticfantastic bullshit fra Elkjøp. Endret 27. juni 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå