TCK Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Er det noen som vet om noen Case mods kurs på nettet?? Hadde vert litt kjekt å vist hvor eg skal gjøre av alle ledningene! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Bak HK, og på toppen av PSU :wink: Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 ha ha :wink: ..... men vis eg setter ein slik lazer LED som er på microplex forran på boxen sant... hvor skal eg koble til ledningene for strøm ol?? edit: linken glemte eg.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3SPBCM er det mulig å koble til ein bryter slik at eg kan skru av og på lyset når eg ønsker d? I tilfelle ein bryter av dette slag: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LGSW2 _________________ Har ikke så mye å fortelle.. [ Denne Melding var redigert av: TCK på 2002-07-25 17:02 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Ja, ikke noe problem. Du kobler den svarte ledningen (LED) til en svart kontakt på psu'en, den røde (LED) til ene punktet på bryteren og den andre delen av bryteren til 12 V på psuen igjen, og kretsen er lukket. Jippi! Lenke til kommentar
TCK Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 ehh. forstod ikke det helt eg... Kan prøve å forklare det på nytt? Du har vel ikke eit digitalt kamera som du kan vise med?? Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 den røde ledningen som er koblet i lazer leden klipper du i 2 et sted og dytte en ende i den ene enden av bryteren. den andre enden av ledningen dytter du i den andre delen av bryteren. værre er det ikke lazerled__________bryter_______________PSU |___________________________________| skjønner du? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Mail meg hvis det er noe problem på [email protected] _________________ [ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-07-27 01:39 ] Lenke til kommentar
-Stone- Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-27 01:38, Jimmy Pop skrev:Mail meg hvis det er noe problem på [email protected]_________________<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-07-27 01:39 ]</font> Vakkert!!! :smile: Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hele meningen med case mod er at du skal gjøre det selv; med egen design og egne ideer. Men det med ledningene skjønner jeg, for det er drit fort gjort å rote til, Men du finner masse info forkjellige sider på dette forumet som kan hjelpe deg :smile: f.eks den vakre paint tegninga lengre opp i siden Enkelt og greit. Husk å poste noe bildet av resultatet da [ Denne Melding var redigert av: AldaZar på 2002-07-27 10:39 ] Lenke til kommentar
TCK Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Det der var eit nydli bilde! Gjorde alt lettere å forstå!!Men er eg nødt til å lodde eller kan eg bruke den gode teknikken min med å snirre dei 2 ledningene sammen slik at detb blir konatkt og så teipe over med elektriker teip?? Seff skal eg legge ut bilder!! Har ikke tilgang til så veldig bra kamera at det gjør noe! Men Fatter'n har eit digitalt kamera på jobben.. (tror det er ein av dei første kamerane som kom. Er vertfall ein del år nå) Foresten..... Er det noen som har god peiling på lakering av kabinetter?? _________________ Har ikke så mye å fortelle.. [ Denne Melding var redigert av: TCK på 2002-07-27 15:01 ] Lenke til kommentar
jossa Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 lodde er nok det beste til nød en sukker bit Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Lakk: Spray! Det er det beste! Lodding er det beste! På de bryterne jeg har vært borti ville jeg ikke gjort noe annet enn å lodde, og sukkerbit funker jo ikke på en bryter uten ledninger. Det er jo opp til deg, seff, om du vil lodde eller snurre, men snurring kan medføre til at det blir dårlig kontakt. Jobber forresten med å koble opp telefoner og slikt, og der er det mange steder vi bare snurrer ledning rundt noen greier, og det holder. Men på pc'en min ville jeg loddet. Kjøpte en loddepenn på Biltema for 29 kroner! Funker som bare pokker! Ikke noe problem! Ja, er fornøyd med tegningen selv. Men takk. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 oyj sorry så feil gløm det og bare spis den dukker biten Lenke til kommentar
TCK Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Eg prøvde å lagge ein sånn del til fronten til pc'e men d blei så stygt! Blir det bedre vis eg har på larlakk?? Burde eg pusse ned til mettalet for så å legge grunning og lakke oppå der igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå