Edmund Blackadder Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg hadde et spill som jeg installerte. Men så en gang så forsvant exe. filen til spillet sporløst. Jeg mistenker et rense-program som jeg har som også tok noen andre sjeldent brukte exe filer. Slettet det programmet med en gang. Men for å få exe filen tilbake må jeg nesten laste ned en crack som liksom er exe filen i tillegg. Men jeg vil helst ikke dette for jeg er ikke en crackete person. Men problemet ligger i at på cden så er exe-filen i en cab. fil som jeg ikke kan åpne med noen programmer. Jeg prøvde WinRar men nei. Så hvordan får jeg adgang til disse filene? Jeg har heller ikke lyst å bare reinstallere dette p.g.a lagring og konfigurasjoner gjort på spillet. takk for all hjelp! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 CabExtract? http://www.geocities.com/by225/#freeware Vet ingenting om det... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Winrar påstår forresten at den greier cab-filer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå