Gå til innhold

Hvor mange har Runna GTA:SA ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det jeg digger med GTA serien. Om du er ferdig med main storyen er du ikke ferdig med spillet. Er så masse å gjøre utenom at det er sykt. Et spill med lengre spillbartid skal man lete lenge etter.

 

Er nesten ferdig, har bare de siste Los Santos oppdragene igjenne.

Lenke til kommentar
Å runde (sp) et spill som San Andreas er så mye mer enn å ta main story missions. Jeg skal (merk: SKAL) klare 100% på PC (ligger på 50+/- nå), om det så dreper meg. Hvis man kun tok main missions hadde man vel blitt ferdig på en helg.

En helg? Fikk i SA til PC dagen det kom ut, altså en fredag, og da satt jeg nesten hele helgen med spillet. Jeg kom ikke lenger enn til San Fierro såvidt jeg husker.

 

Fullførte sisteoppdraget denne helgen, har ca 80 % på spillet nå.

Lenke til kommentar
Å runde (sp) et spill som San Andreas er så mye mer enn å ta main story missions. Jeg skal (merk: SKAL) klare 100% på PC (ligger på 50+/- nå), om det så dreper meg. Hvis man kun tok main missions hadde man vel blitt ferdig på en helg.

En helg? Fikk i SA til PC dagen det kom ut, altså en fredag, og da satt jeg nesten hele helgen med spillet. Jeg kom ikke lenger enn til San Fierro såvidt jeg husker.

 

Fullførte sisteoppdraget denne helgen, har ca 80 % på spillet nå.

Jeg kom til Venturas fra fredag kveld til søndag ettermiddag, inkludert 50 snapshots, turf wars og 100 tags, i tillegg til taxi-missions.

Lenke til kommentar
Å runde (sp) et spill som San Andreas er så mye mer enn å ta main story missions. Jeg skal (merk: SKAL) klare 100% på PC (ligger på 50+/- nå), om det så dreper meg. Hvis man kun tok main missions hadde man vel blitt ferdig på en helg.

En helg? Fikk i SA til PC dagen det kom ut, altså en fredag, og da satt jeg nesten hele helgen med spillet. Jeg kom ikke lenger enn til San Fierro såvidt jeg husker.

 

Fullførte sisteoppdraget denne helgen, har ca 80 % på spillet nå.

Jeg kom til Venturas fra fredag kveld til søndag ettermiddag, inkludert 50 snapshots, turf wars og 100 tags, i tillegg til taxi-missions.

Jeg klarte main storyen på 30-40 timer. Kanskje ikke så veldig raskt, men hvor blir det av morroa hvis man prøver å fullføre spillet fortest mulig? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...