Gå til innhold

Oppgr av pc til AMD, ATI, 939... Game og office

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag følgende oppsett:

P4 2,4

Corsair PC2100 - 512mb

R9800pro

Kort fortalt skal jeg oppgradere, som mange andre, til et amd 64 system da jeg gleder meg til å fyre opp BF2 som ligger i postkassa i morgen.. Vil også ha ATI skjermkort, da jeg liker ATI bedre enn Nvidia, skal ha AMR etterhvert, så skjermkort må være i 800 eller 850 serien.. Tar imot andre forslag også, for all del.. All hjelp blir godt mottatt!!

HK bør ha integrert lyd, men trenger i hvertfall ikke mer enn 5.1 lyd.. Vurderer å kjøpe et 2.1 høytalersystem, pga plassmangel.. Ikke 5.1, i hvertfall ikke 7.1.

Jeg tar med følgende deler fra det gamle systemet:

Mist 500W psu

Tt Shark

Tt BW vannkjøling til cpu og gpu (med ny blokk til denne)

Harddisker..

Skal altså ha HK, GPU pci-e), RAM(min 1024mb), CPU, og det hele bør ikke koste over 7', da jeg nok må svare for investeringen overfor dama.. hehe

Edit: Bruksområde blir spilling, internett og en del office funksjoner.. Derfor er jeg interessert i en ganske stillegående pc, skal isolere den bedre etterhvert også..

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og... *BUMP*...

Er spesielt interessert i forslag til HK, der er jeg blåst når det gjelder hva som er bra og ikke.. Resten skal jeg greie selv, men om noen sitter med et bra HK som støtter dual core, sata2, ncq, har et greit lydkort integrert... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...