Gå til innhold

kongen av mmorpg!

Anbefalte innlegg

Har kikka litt på et nytt mmorpg spill som vil bli lansert i løpet av høsten.

Med noen små unntak så må jeg si at dette virker som et perfekt spill med helt sinnsyke utviklings potensialer,(håper bare at det ikke ender opp i samme gate som anarchy online, som jeg forresten mener er et bra spill..... bare ikke så bra som det kunne vært)

og helt sinnsyk grafikk!

Jeg skulle gjerne ha sett gamer.no si sin mening om dette http://www.eve-online.com så sjekk det ut hvis det ikke har blitt gjort enda :smile:

-Soulfree-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd mmorpg spill noe særlig, men har hørt mange delte meninger om det, mye negativt.

Avhenger det ikke VELDIG mye av hvem du spiller med? Er det noen som faktisk rollespiller?

Har vel null å si hvor bra spillet er hvis alle folka går rundt og sier "Im so h4xxorz, gonna f*ckz0rrz ya all with my 1337 sk1||z" eller noe i den duren. Så hvis intelligens nivået ligger på nivå med storparten av de som spiller counterstrike så kan jeg ikke se meg selv spille det.

Lenke til kommentar

Etter at de nye star wars filmene kom ut, så har jeg liksom mista litt sansen for starwars, så jeg kommer nok helt sikkert til å teste Eve, før jeg eventuellt gir meg i kast med noe annet.....

Det er litt synd at folk ikke helt fatter potensialet til mmorpg, men jeg tror det har å gjøre med at rollespilling har vært et av de mindre elementene i de tidligere data baserte rollespillene..... hvis du for eksempel spiller baldursgate serien i noen år og så plutselig skal gå over til et spill som anarchy online eller everquest, så blir det vanskelig å skjønne at det som teller ikke nødvendigvis er hvilken level du er eller hvor mye utstyr du har..... hvis du da ikke har spilt en del rl rpg på siden da :smile:

Jeg har stort sett sverga til "ekte" rollespill på grunn av det potensialet som ligger i kommunikasjonen og fantasien til fem - seks personer rundt et bord.

Men jeg må innrømme at hvis man kunne få spillerene på mmorpg spill til å bli litt mere rollespillere, og ikke bare være opptatt av hvor mye ting de kan skaffe seg, så kan mmorpg sikkert over tid utvikle seg til å bli en verdig arvtager hvor man kan kominere elementene med visualisering og fantasien fra paper & pen rpg..... tror jeg :smile:

-soulfree-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...