geokri Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 når det gjelder servicenivået på en compaq evo så er det milevis over det toshiba kan by på. Fikk en merkelig lyd i maskinen min, den ble henta på døra og levert på samme døra to dager etter, fiks ferdig. Jobber i en butikk som selger mye toshiba og de ,å sendes til infocare osv, tar som regel godt over ei uke før den er tilbake, når det gjelder deler har jeg enda ikke hatt noe problem, tror ikke det er noe problem på noen bærbare, skifte disk er null problem, ram har jeg fått uorginal, mer er jo ikke aktuelt å skifte på en bærbar. Kjøp deg en evo n800v, den kan telehuset skaffe! Lenke til kommentar
bhargava Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Har nå bestilt denne: http://www.toshiba-dm.com/products/product...omponentID=3899 Kom faktisk over denne her i 12. time, og vurderte sterkt denne også: http://www.toshiba-dm.com/products/product...ntID=3892&ssp=0 Tusen takk for all hjelp! :smile: Lenke til kommentar
roy.gunnarsen Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-27 02:59, geokri skrev:når det gjelder servicenivået på en compaq evo så er det milevis over det toshiba kan by på. Fikk en merkelig lyd i maskinen min, den ble henta på døra og levert på samme døra to dager etter, fiks ferdig.Jobber i en butikk som selger mye toshiba og de ,å sendes til infocare osv, tar som regel godt over ei uke før den er tilbake, når det gjelder deler har jeg enda ikke hatt noe problem, tror ikke det er noe problem på noen bærbare, skifte disk er null problem, ram har jeg fått uorginal, mer er jo ikke aktuelt å skifte på en bærbar.Kjøp deg en evo n800v, den kan telehuset skaffe! Hei. Har en Compaq n800v. Hvor fikk du tak i uoriginal ram, og hva kostet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå