Znoken Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er det noen her som vet hvor man kan kjøpe radiatorer for passiv kjøling...Pr idag så har jeg en 120mm vifte på min radiator men vil nå gå for en passive løsning...Hadde vært fint med linker til noen sider hvor man selger disse...Er også interresert i og kjøpe hvis noen har en liggende en som ikke er i bruk men kontakt meg da på pm... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Microplex har jo en stor en. Hvor mange komponenter skal kjøles? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Det er cpu,gpu og disker som skal kjøles...Ser at de som er på Microplex har vifter alle sammen og den største den er litt i det dyreste laget så den er ikke aktuell....De andre tror jeg kan bli i det minste laget og kjøre på passiv ..... Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Denne viften du har bråker den noe i det hele tatt? Om den gjør har du prøvd å sette ned hastigheten. Jeg kan ikke helt se vitsen med å kjøre passivt da dette bare medfører mer vekt. But it's up tp you m8 Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Bråker gjør den ikke men siden jeg har pc`n i stuen så vil jeg ha den helt lydløs og slippe den lille susingen fra den...Den er forresten moddet så lydnivået er veldig lavt da...Man hører den ikke når f.eks det er flere i stuen eller man har tv eller radio på...Men allikevell så vil jeg ha den helt passiv så vi slipper noe som helst susing fra den...Gjør det av hensyn til resten av familien og at jeg vil ha den så stille som mulig.... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ser at de som er på Microplex har vifter alle sammen Ingen av de på Microplex har vifter... De må kjøpes separat, eller var det det du mente? Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Var en her inne (Stonescream) som anbefalte innovatek. De har en passiv løsning til vel 2k som selges på databutikken.com Har ikke noen erfaring med å kjøpe fra disse selv. innovatek SET Passiv XxK (Universal) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Var en her inne (Stonescream) som anbefalte innovatek. De har en passiv løsning til vel 2k som selges på databutikken.com Har ikke noen erfaring med å kjøpe fra disse selv. innovatek SET Passiv XxK (Universal) Takker så mye LT...Var faktisk ute etter noe slikt som denne.... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Var en her inne (Stonescream) som anbefalte innovatek. De har en passiv løsning til vel 2k som selges på databutikken.com Har ikke noen erfaring med å kjøpe fra disse selv. innovatek SET Passiv XxK (Universal) Takker så mye LT...Var faktisk ute etter noe slikt som denne.... tøff den..... men er den stor nok? klarer ikke og finne noen størrelse på den. jeg har lagt merke til at air conditioner har noen sinsykt fete radiatorer.jeg har lekt litt med tanken på det. kommer i 3 størrelser. TROR DENNE er i kobber Endret 28. juni 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Var en her inne (Stonescream) som anbefalte innovatek. De har en passiv løsning til vel 2k som selges på databutikken.com Har ikke noen erfaring med å kjøpe fra disse selv. innovatek SET Passiv XxK (Universal) Takker så mye LT...Var faktisk ute etter noe slikt som denne.... tøff den..... men er den stor nok? klarer ikke og finne noen størrelse på den. jeg har lagt merke til at air conditioner har noen sinsykt fete radiatorer.jeg har lekt litt med tanken på det. kommer i 3 størrelser. TROR DENNE er i kobber Den så meget bedre ut LeifEinar...Men ser ikke ut til at den blir solgt her i landet...Tok et søk og kunne ikke finne den...Lurer på hva prisen er på den for og få den hit til landet.... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) synest uansett det er meget stive priser ute og går..... spesiellt hvis du er bare ute etter en radiator. driver og filosoferer mye over akkurat dette. drar man frem skrivebordet 10 cm er det god plass til en helt ordiner radiator der. finnes jo i alle former. jeg blir nok og gå for en slik løsning, men vet ikke helt hvor jeg skal finne det HER ER FLERE RADIATORER Endret 28. juni 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå