Backflipp Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei Er det ingen plasser på nettet dem selger SE k750i med telenor djuice magnum binding? Har kun sett den på en expertbutikk her men der var den selvfølgelig utsolgt og ble ikke ventet inn før slutten av juli... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Telefonen er ikke på lager, men den kan bestilles opp. Telefonen kommer inn på lager i Juli. Spaceworld og Bestbuy er også tomme, så det ser dårlig ut gitt... Lenke til kommentar
eikum Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Telefonen er ikke på lager, men den kan bestilles opp. Telefonen kommer inn på lager i Juli. Spaceworld og Bestbuy er også tomme, så det ser dårlig ut gitt... Nesten alle er tomme for Sony Ericsson K750i Dette pga. av SE har tatt tilbake alle telefonen for oppgradering. *Som dere sikkert har lest før* Så dette er grunnen for at telefonen er vansklig å få tak i. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Komplett får inn ca. 320 stk. i løpet av de første dagene ihvertfall. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Komplett får inn ca. 320 stk. i løpet av de første dagene ihvertfall. Det spørs om Sony Ericsson får sendt disse ut. Jeg har kjøpt/best telefonen min fra yatack.no (som er meget god på support) fikk melding av dem idag ang. denne telefonen; Sitter fortsatt på jobb og venter på telefonen din, men må nok innse at den ikke kommer i dag. SE har leveringsproblemer om dagen, men dette begynner å bli latterlig! Dessverre er det ingenting jeg kan gjøre med det.. Jeg gir deg fortsatt beskjed når telefonen er i hus. Gled deg forresten til den kommer - det er en sinnsykt bra telefon! Ha en fortsatt fin dag - nyt sol og sommer:-) Så ser ut som at Sony Ericsson sliter meget hardt nå. Men tror ikke de kommer til å tape så veldig mye på det, alle vil jo ha telefonen uansett Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 1. juli skal det visst komme en ladning Netcomtelefoner. Er vel ingen grunn til at ikke Telenor skal få til det samme? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg hadde tenkt å kjøpe fra elkjøp eller komplett, men jeg ble så utålmodig at jeg heller betalte 500kr mer og kjøpte den fra telebutikken. alle hadde usikre leveringstider!! og min nokia ble værre og værre hver dag, jeg måtte fikle med ladekabelen LENGE, før jeg fikk kontakt.. telefonlisten virket ikke etc etc bare tull med nokia'en.. skal aldri mer ha nokia jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå