OddZen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Skal ha meg lcd 19-20" skjerm skal være bra til gaming. Jeg har funnet Dell 2005fpw og Benq fp91e, ser at dellen er satt kraftig ned men øker om et par dager og jeg får ikke penger før den 20. hva skal jeg velge. tar imot andre alternativ til 5-6000 kr. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hmm... Når jeg kjøpte PC og andre deler hos Dell, tok jeg det på avbetaling (ring Dell og avtal betaling med dem) og når jeg fikk cash, betalte jeg hele summen. Kostet ikke særlig mye mer for å gjøre det. Bedre det enn å betale en høyere sum, sant? Heh. Forresten, har du vurdert 19" fra LaCie da? (bra pris og GOD terningskast!) Forresten, kjøpte nettopp en 19" Dell UltraSharp 1905FP til 2500NOK hos Dell (med noe spesialtilbud da. Er 3300NOK ellers!) med avtalegiro. Får heller ikke penger før i neste mnd. og kampanjen forsvinner om noen dager, så jeg benytter meg det. Lykke til! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 får vell prate med dem. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 jeg vikk ikke noen ordning med dell. så da får jeg bare finne en annen skjerm. er fp91e noe å satse på Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Tror DELL skjermen er bortimot uslåelig på "valuta for pengene". Stor, rask og rimelig. Du får prøve å låne penger av noen bekjente eller noe Edit: Har selv en LaCie Photon20Vision II 20" LCD som jeg er meget fornøyd med. Ukens tilbud hos netshop forrige uke (dvs til og med i dag). Endret 27. juni 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) skal høre med fattern hvis ikke noen andre vil låne meg da Endret 27. juni 2005 av LeanFear Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kunne lånt deg jeg, men måtte selv låne av andre når jeg bestillte min 19" Dell 1905FP. Heh. Du har jo 7-dagers bestillingsfrist også da. Et lite tips: HVIS du bestiller Dell-skjermen (som forøvrig har kampanje t.o.m onsdag 29/6, iallefall det jeg fikk opplyst), så gjør det via tlf og ikke nett. Det blir 1-200kr mindre enn om du bestiller online pga. Dell sine webside-coding feil i den siste tiden. Men ja, forklar at han får pengene tilbaks og at dette er en unik sjanse på å få noe ekstremt BRA til en _bra_ pris. Så ja, for all del, prøv hva du kan! Heh. Bestillte nettopp 1905FP da. Har ikke betalt enda, men har jo 7 dager på meg å finne cash. Er slik det er for folk som ikke har så god råd... Håper det ordner seg for deg da. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) jaaaaa penga er i box Brodern skal låne meg, drittbra så jeg burde bestille via telefon? Koster det 4 479,13 kr for frakt og alt? Endret 27. juni 2005 av LeanFear Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 4479,13 inkludert alt ja. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Jeg som skulle bestille idag men nå er det jo stengt jeg fatter ikke hvordan det kan bli dyrere å bestille på nettet, kan noen forklare det til meg? Endret 27. juni 2005 av LeanFear Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det er vel da bare snakk om en lusen hundrelapp elelr 2? Men, det går da vel fint ann å bestille i morra? Jeg bestilte den forrige Tirsdag og fikk den på Fredag, så du har nok skjermen før neste helg.. anyway Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 jaaaaa penga er i box Brodern skal låne meg, drittbra så jeg burde bestille via telefon? Koster det 4 479,13 kr for frakt og alt? Ney. Det blir 3150,- (eller noe i den duren) om du bestiller via tlf. fordi DELL har hatt enkelte problemer med prisene sine (webside-koding o.l.) Så ja, er jo bare snakk om noen hundringser, men allikevel; spenn spart! Heh. Det var hva min Dell 1905FP kostet. Og det er INKL. frakt og hele pakka! Han kisen på tlf. sa at du kan legge inn bestillingen nå, men å betale innen 7-10 dager. Flaks for deg at brodern din reddet 19" din. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Ney. Det blir 3150,- (eller noe i den duren) om du bestiller via tlf. fordi DELL har hatt enkelte problemer med prisene sine (webside-koding o.l.) Så ja, er jo bare snakk om noen hundringser, men allikevel; spenn spart! Heh. Det var hva min Dell 1905FP kostet. Og det er INKL. frakt og hele pakka! Han kisen på tlf. sa at du kan legge inn bestillingen nå, men å betale innen 7-10 dager. Flaks for deg at brodern din reddet 19" din. Jeg skal jo ha Dell Ultrasharp 2005FPW 20" widescreen Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ney. Det blir 3150,- (eller noe i den duren) om du bestiller via tlf. fordi DELL har hatt enkelte problemer med prisene sine (webside-koding o.l.) Så ja, er jo bare snakk om noen hundringser, men allikevel; spenn spart! Heh. Det var hva min Dell 1905FP kostet. Og det er INKL. frakt og hele pakka! Han kisen på tlf. sa at du kan legge inn bestillingen nå, men å betale innen 7-10 dager. Flaks for deg at brodern din reddet 19" din. Jeg skal jo ha Dell Ultrasharp 2005FPW 20" widescreen Aa. Daså. Så litt feil. Uansett, topp skjerm har du skaffet uansett! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 bestilte i går kveld på nettet (mastercard) når får jeg ordrenr og det andre? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Jeg fikk det dagen etterpå, og skjermen 2 dager etter bestilling, men så er DELL rett borti "gata" her og da. (Limmerick). bare en time eller to med bil fra Cork. fornøyd med min. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=434526&hl= her finner du bilde av hvordan baklyset og hvordan arbeidsflaten ser ut i photoshop ser ut Endret 29. juni 2005 av Stonescream Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bestilte mandag. ETA allerede fredag. Ikke verst, etter hva jeg har hørt om levering fra Dell. Ah, fredag er allerede i overmorgen. For godt til å være sant. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 håper jeg får den fort holder på å dø i spening. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Når jeg fikk PC'n levert fra Dell, gikk det ikke mer enn 3 dager før den var fremme. Og det er vel det som er vanlig nå for tiden. Er glad at jeg gikk for 1905FP'en altså. Virker som en total unik skjerm for mitt bruk (jeg er ikke den som spiller så djevelsk mye enda jeg er en GM) og jeg syns den virker mer enn genial. Så ja, man har noe å glede seg til! Forresten, til dere som kjøpte 1905FP'en, fikk noen av dere Soundbar med på kjøpet? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 håper jeg får den fort holder på å dø i spening. Hvilket skjermkort har du? hva bruker du den til? den trenger et kraftig skjermkort hvis du skal spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå