-Teddy- Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvor mange er det, og hva heter de? Oracle of Seasons heter det jeg har. Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hmm.. Oracle of Ages finnes jo også. Har ikke prøvd det, men Oracle of Seasons var helt konge! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har et Zelda spill til Gameboy Color som heter "Legend of Zelda : Link's Awakening". Kjempebra spill, faktisk det første jeg hadde til Gameboy Color. Anbefales hvis du liker zeldaspillene i 2d. Samme stil som SNES spillene Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Sitter nå og spiller "Link's Awakening" på SNES emu'en på xbox. Blir ALDRI lei det spillet!! Helt fantastisk! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Noen som kan hjelpe meg med å finne et sted disse spillene faktiskt selges? Er jo bare GBA overalt! Og: Oracle of Gaes, ligner det mye på Oracle of Seasons? Og: Er "Link's Awakening" for GBC med eller uten farger? Ser det er en til GB og en til GBC. Hva vil "DX'en" bak tittelen GBC versjonen si? Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har sett Oracle of Ages både på Spiderman og på El-kjøp/Spaceworld o.l. Det er nok ganske likt Oracle of seasons, hvertfall gamplaymessig. Såvidt meg bekjent er "Links Awakening" mulig å få tak i til både Gameboy Color og Gameboy Advance Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Flytter denne til "Spørsmål og svar - Konsoll" da dette er eit enkelt og greit spørsmål som bare gjelder konsoller. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Sitter nå og spiller "Link's Awakening" på SNES emu'en på xbox. Blir ALDRI lei det spillet!! Helt fantastisk! Regner med at du spiller "A Link To The Past". Det er det eneste Zelda-spillet som ble sluppet på SNES. Link's Awakening ble kun sluppet på GB og senere i Deluxe-versjon med farger på GBC. Endret 21. juli 2005 av razh0r 1 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hva vil "DX'en" bak tittelen GBC versjonen si? DX-versjonen er i farger. Kan kun brukes på GBC! Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Regner med at du spiller "A Link To The Past". Det er det eneste Zelda-spillet som ble sluppet på SNES. hehe, my bad.. ble ferdig med Link's Awakening for ikke så lenge siden, så jeg bare blanda litt inni mitt litt slitne hode.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå