Jimmy Pop Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hei. Etter å ha lest 17 poster om iPod for Windows som har skapt så masse styr, kunne ikke noen skrevet en artikkel for HW om den? Det er en del ting jeg lurer på, og orker ikke å poste i alle postene.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Tror barbara.no skrev at de ønsket å teste den. Og siden de har fokus på det portable segmentet, så blir det vel de som tester den. Hvis de gjør det da... Bare noen tanker jeg har Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Med tanke på at HW.no akkurat testet den nye DAP'en burde de jo også teste iPOD'en for windows synes nå jeg. Greit nok at barbara har det portable, men grunnen til at de testet iPOD, men ikke DAP var jo så klart at iPOD var for MAC, mens DAP er for win. Verre er det jo ikke. Har selv lyst på ipod, men må nok vente til lønna kommer :smile: Lenke til kommentar
bender Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hvis du bor i Oslo området kan du ta en titt på den hos flere av mac forhandlerene i byn. Ring og hør om Mac & Carry på ullevol har den eller Oslo Kameraservice. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hva slags overføring har den..? Har hørt at det er firewire.. hva gjør jeg hvis jeg ikke har det? Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Kjøper et nytt audigy lydkort med firewire kr 675.- på PSdata Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Skulle den ikke komme med en «overgang» da de fleste PC-bruker ikke har Firewire? Mener jeg leste det på Apple sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå