Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Trodde ManU var den klubben med flest fans, jeg. Det finnes mye medgangssupportere nå til dags, vet du. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Trodde ManU var den klubben med flest fans, jeg. Det finnes mye medgangssupportere nå til dags, vet du. Det skal eg ikke utelukke, men Real er nok ganske høyt oppe på den listen. Lenke til kommentar
Havard-gutten Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Correct me if im wrong, men er ikke Real Madrid en av de klubbene i verden (om ikke den klubben i verden) med flest fans?Jo, ble gjort en undersøkelse. Trur det var : 220 mill for Madrid, 160 for Manu og 100 for Juventus eller no...Er vel sikkert den klubben som er mest populær i norge også om man ekskluderer norsk og engelsk fotball.Trur ikke madrid er noe stort i norge, blandt folk jeg vet om er det bare manu/liverpool som gjelder Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ganske sikker på at juventus har flere fans enn United worldwide. Skal se om jeg finner kilde... -MK- Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Elsker: Benfica Heier på: ACMilan, Atletico Madrid, Vif Liker: TIL, Borussia Dortmund, Monaco, Corinthians, Boca Juniors, Palermo Liker mange jeg :D Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg møter så og si aldri noen Real Madrid fans i Norge, de fleste heier på engelske lag som Livverpool, Man Utd, Chelsea og Arsenal. "Norge" er mye mer opptatt av engelsk fotball enn spansk fotball. Real Madrid hadde ganske mange supportere under Florentino Perez/ Los Galacticos perioden, da de bare kjøpte stjerner som Ronaldo, Figo, Zidane og ikke minst Beckham. Og det var vel da Real Madrid virkelig fikk mange supportere (medgangssupportere), men de forsvant etterhvert da El Madrid ikke vant noe. Når jeg møter noen nordmenn som liker spansk fotball så er det som oftest Barca medgangssupportere, men de begynner å bli ferre de også. En undersøkelse i spania viste at Real madrid er det mest populære laget der og det har sikkert utrolig mange fans rundt om i verden, men i norge er det ikke mange. Bare se på "Den store Real Madrid tråden", det er ikke akkurat mye aktivitet der i forhold til i den engelske klubb trådene, uheldigvis. (og i barca tråden er det virkelig ingen aktivitet ) Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Fant Denne Tror ikke numrene er bergnet ut fra worldwide antall, men antall lokale tinhengere. -MK- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 AC Milan Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ifølge "fakey™" i tåden for Manchester united fans er 5% av jordens befolkning Manchester united fans. det vil si 333 mill fans. Det er 5%, 333 millioner mennesker. -MK- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Og halvparten er trolig medgangssuportere Endret 22. januar 2008 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
princess_sparkle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er nok RBK og Spurs for meg:) Ble innhyllet på Lerkendal i en alder av fem:) Lenke til kommentar
aaserun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg holder med to lag: Real madrid og Vålerenga i mitt hjerte<3 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Odd Grenland og Newcastle her da, for å være litt unik og ikke følge alle de andre sauene hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå