Gå til innhold

Hvilket fotball-lag holder dere med?


jingt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Correct me if im wrong, men er ikke Real Madrid en av de klubbene i verden (om ikke den klubben i verden) med flest fans?
Jo, ble gjort en undersøkelse. Trur det var : 220 mill for Madrid, 160 for Manu og 100 for Juventus eller no...
Er vel sikkert den klubben som er mest populær i norge også om man ekskluderer norsk og engelsk fotball.
Trur ikke madrid er noe stort i norge, blandt folk jeg vet om er det bare manu/liverpool som gjelder
Lenke til kommentar

Jeg møter så og si aldri noen Real Madrid fans i Norge, de fleste heier på engelske lag som Livverpool, Man Utd, Chelsea og Arsenal. "Norge" er mye mer opptatt av engelsk fotball enn spansk fotball. Real Madrid hadde ganske mange supportere under Florentino Perez/ Los Galacticos perioden, da de bare kjøpte stjerner som Ronaldo, Figo, Zidane og ikke minst Beckham. Og det var vel da Real Madrid virkelig fikk mange supportere (medgangssupportere), men de forsvant etterhvert da El Madrid ikke vant noe. Når jeg møter noen nordmenn som liker spansk fotball så er det som oftest Barca medgangssupportere, men de begynner å bli ferre de også.

 

En undersøkelse i spania viste at Real madrid er det mest populære laget der og det har sikkert utrolig mange fans rundt om i verden, men i norge er det ikke mange. Bare se på "Den store Real Madrid tråden", det er ikke akkurat mye aktivitet der i forhold til i den engelske klubb trådene, uheldigvis.

(og i barca tråden er det virkelig ingen aktivitet :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...