Gå til innhold

Hvilket fotball-lag holder dere med?


jingt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chelsea fordi jeg ikke gidder å være en av de 90% av fjortisser mellom 7 og 18 som liker manu fordi de er best og Ronaldo og Rooney er gode. Veldig mange av disse har ikke peiling i det hele tatt.
Tror man skal være litt forsiktig med å stemple andre supportere for dette, spesielt når man holder med Chelskij.
Lenke til kommentar
Chelsea fordi jeg ikke gidder å være en av de 90% av fjortisser mellom 7 og 18 som liker manu fordi de er best og Ronaldo og Rooney er gode. Veldig mange av disse har ikke peiling i det hele tatt.
Tror man skal være litt forsiktig med å stemple andre supportere for dette, spesielt når man holder med Chelskij.

 

 

Og nei. Mener akkurat hva jeg sier! Hvordan kan du hinte til at Chelsea supportere er det når det er så få av oss og så mange manu supportere som ikke en gang vet hva treneren dems heter?

Lenke til kommentar
Chelsea fordi jeg ikke gidder å være en av de 90% av fjortisser mellom 7 og 18 som liker manu fordi de er best og Ronaldo og Rooney er gode. Veldig mange av disse har ikke peiling i det hele tatt.
Tror man skal være litt forsiktig med å stemple andre supportere for dette, spesielt når man holder med Chelskij.

 

 

Og nei. Mener akkurat hva jeg sier! Hvordan kan du hinte til at Chelsea supportere er det når det er så få av oss og så mange manu supportere som ikke en gang vet hva treneren dems heter?

 

Hvordan kan du si at det er mange Man.Utd supportere som ikke vet hva treneren heter? Og chelsea har få supportere? Ja, United har flest supportere i England, men Chelsea har absolutt ikke få supportere. Noen bevis for dette?

Dessuten kan du ikke si at folk holder med United fordi de har gode spillere. Chelsea har de også gode spillere. Drogba? Lampard? John Terry?

 

Vil du holde med et lag fordi få andre gjør det, tror jeg ikke chelsea er rette laget for deg.

 

-MK-

Endret av -MK-
Lenke til kommentar
Chelsea fordi jeg ikke gidder å være en av de 90% av fjortisser mellom 7 og 18 som liker manu fordi de er best og Ronaldo og Rooney er gode. Veldig mange av disse har ikke peiling i det hele tatt.
Tror man skal være litt forsiktig med å stemple andre supportere for dette, spesielt når man holder med Chelskij.

 

 

Og nei. Mener akkurat hva jeg sier! Hvordan kan du hinte til at Chelsea supportere er det når det er så få av oss og så mange manu supportere som ikke en gang vet hva treneren dems heter?

 

Hvordan kan du si at det er mange Man.Utd supportere som ikke vet hva treneren heter? Og chelsea har få supportere? Ja, United har flest supportere i England, men Chelsea har absolutt ikke få supportere. Noen bevis for dette?

Dessuten kan du ikke si at folk holder med United fordi de har gode spillere. Chelsea har de også gode spillere. Drogba? Lampard? John Terry?

 

Vil du holde med et lag fordi få andre gjør det, tror jeg ikke chelsea er rette laget for deg.

 

-MK-

 

 

 

 

Jeg sier bare at det er så standar å like manu. Alle gjør det, derfor jeg "jeg" også det. Det er trygt, de har også som regel media på sin side også, så da blir det lettere å forsvare laget mitt.

 

Jeg kan si at Manu har mange slike supportere av erfaring fra fotballmiljøet. Det samme med at Chelsea ikke har mange. Vet om 2, meg og kjæresten min. ( Ja, det er faktisk tilfeldig!) Mens alle "ungene i gata" løper rundt med faka manu drakter fordi storebror gjør det.

Lenke til kommentar
Jeg kan si at Manu har mange slike supportere av erfaring fra fotballmiljøet. Det samme med at Chelsea ikke har mange. Vet om 2, meg og kjæresten min. ( Ja, det er faktisk tilfeldig!) Mens alle "ungene i gata" løper rundt med faka manu drakter fordi storebror gjør det.

Er det ikke sånn de aller fleste får sitt favorittlag? Gjennom et familiemedlem eller noe lignende?

 

Jeg fikk i hvertfall Lillestrøm som favorittlag når jeg var liten ettersom pappa og broren min heia på det, og etter det har det bare utviklet seg. Logisk etter min mening(Og om du har faka drakt eller ikke har ikke noe med saken å gjøre etter min mening)

Lenke til kommentar
Jeg kan si at Manu har mange slike supportere av erfaring fra fotballmiljøet. Det samme med at Chelsea ikke har mange. Vet om 2, meg og kjæresten min. ( Ja, det er faktisk tilfeldig!) Mens alle "ungene i gata" løper rundt med faka manu drakter fordi storebror gjør det.

Er det ikke sånn de aller fleste får sitt favorittlag? Gjennom et familiemedlem eller noe lignende?

 

Jeg fikk i hvertfall Lillestrøm som favorittlag når jeg var liten ettersom pappa og broren min heia på det, og etter det har det bare utviklet seg. Logisk etter min mening(Og om du har faka drakt eller ikke har ikke noe med saken å gjøre etter min mening)

 

 

Jeg mente ikke at alle får det fra storebror. Jeg mente at alle begynner å like de fordi alle andre gjør det, fordi det får mest posetiv omtale i meida så det blir så lett. Egentlig bryr de seg ikke og har null innsikt. Det eneste de kan forsvare seg med er et "ronney og rondaldo er gode". Ble så sent som igår spurt av en Manu "supporter" om Manu i det hele tatt hadde spilt i dag. Det sier litt

Lenke til kommentar
Chelsea fordi jeg ikke gidder å være en av de 90% av fjortisser mellom 7 og 18 som liker manu fordi de er best og Ronaldo og Rooney er gode. Veldig mange av disse har ikke peiling i det hele tatt.
Tror man skal være litt forsiktig med å stemple andre supportere for dette, spesielt når man holder med Chelskij.

Og nei. Mener akkurat hva jeg sier! Hvordan kan du hinte til at Chelsea supportere er det når det er så få av oss og så mange manu supportere som ikke en gang vet hva treneren dems heter?

Det er en god del av dere etter hvert, og en del av de som holder med ManU, Liverpool, Arsenal og Chelsea gjør det fordi lagene har gjort det bra en periode. Det er vanligvis disse som ikke vet trenerens navn.

 

Om du virkelig måtte stikke deg ut burde du fulgt Accrington Stanley eller noe sånt ;)

Lenke til kommentar
Jeg sier bare at det er så standar å like manu. Alle gjør det, derfor jeg "jeg" også det. Det er trygt, de har også som regel media på sin side også, så da blir det lettere å forsvare laget mitt.

 

Jeg kan si at Manu har mange slike supportere av erfaring fra fotballmiljøet. Det samme med at Chelsea ikke har mange. Vet om 2, meg og kjæresten min. ( Ja, det er faktisk tilfeldig!) Mens alle "ungene i gata" løper rundt med faka manu drakter fordi storebror gjør det.

 

Så du sier du holder med Chelsea bare for å skille deg ut fra flokken?

Du hadde vel kledd deg i svart og snakket om smertene dine hvis alle på gata di hadde vært glade du da?

 

 

-Man United Supporter-

Lenke til kommentar
Jeg sier bare at det er så standar å like manu. Alle gjør det, derfor jeg "jeg" også det. Det er trygt, de har også som regel media på sin side også, så da blir det lettere å forsvare laget mitt.

 

Jeg kan si at Manu har mange slike supportere av erfaring fra fotballmiljøet. Det samme med at Chelsea ikke har mange. Vet om 2, meg og kjæresten min. ( Ja, det er faktisk tilfeldig!) Mens alle "ungene i gata" løper rundt med faka manu drakter fordi storebror gjør det.

 

Så du sier du holder med Chelsea bare for å skille deg ut fra flokken?

Du hadde vel kledd deg i svart og snakket om smertene dine hvis alle på gata di hadde vært glade du da?

 

 

-Man United Supporter-

 

 

Det er slett ikke bare derfor jeg holder med Chelsea. Men syntes det er kult å ha et lag ikke alle andre har, så det er en av grunnene ja. Men også fordi jeg liker klubben som den er. Den samenliknegen din var helt ute på jordet og hadde lite med virkeligheten å gjøre.

Lenke til kommentar
Chelsea fordi jeg ikke gidder å være en av de 90% av fjortisser mellom 7 og 18 som liker manu fordi de er best og Ronaldo og Rooney er gode. (....) Også litt kult å være en av de få som liker Chelsea og alltid må forsvaret laget sitt fordi svært få journalister liker laget og vinkler artikkler der etter.

 

Ut fra det du skrev helt i starten her, så er det egentlig bare en grunn som gjør at du holder med Chelsea, som jeg i hvert fall tolker det. Og det skurrer veldig siden da er Chelsea absolutt ikke rette laget å heie på, siden de nettopp har oppnådd skikkelig suksess så er de nok veldig "i vinden" når det gjelder fjortisser som bare vil ha en klubb å heie på. Hadde du vært supporter av en klubb som er i den nederste halvdel i Premier League (noen over og for så vidt) så hadde jeg skjønt det, men når det er snakk om Chelsea så blir det veldig dumt spør du meg. :)

Endret av Are..........
Lenke til kommentar
Chelsea fordi jeg ikke gidder å være en av de 90% av fjortisser mellom 7 og 18 som liker manu fordi de er best og Ronaldo og Rooney er gode. (....) Også litt kult å være en av de få som liker Chelsea og alltid må forsvaret laget sitt fordi svært få journalister liker laget og vinkler artikkler der etter.

 

Ut fra det du skrev helt i starten her, så er det egentlig bare en grunn som gjør at du holder med Chelsea, som jeg i hvert fall tolker det. Og det skurrer veldig siden da er Chelsea absolutt ikke rette laget å heie på, siden de nettopp har oppnådd skikkelig suksess så er de nok veldig "i vinden" når det gjelder fjortisser som bare vil ha en klubb å heie på. Hadde du vært supporter av en klubb som er i den nederste halvdel i Premier League (noen over og for så vidt) så hadde jeg skjønt det, men når det er snakk om Chelsea så blir det veldig dumt spør du meg. :)

 

 

Så det du sier, er at når lage jeg like fikk en rik eier, begynte å vinne fotballkamper og fikk suksess, så skal jeg slutte å heie på de? Har du vurdert mulugheten for at jeg kanskje likte laget en god stund før de ble kjøpt opp?

Lenke til kommentar
Så det du sier, er at når lage jeg like fikk en rik eier, begynte å vinne fotballkamper og fikk suksess, så skal jeg slutte å heie på de? Har du vurdert mulugheten for at jeg kanskje likte laget en god stund før de ble kjøpt opp?

 

Nei, har jeg aldri sagt. Og det ville jo vært helt bak mål. Men det du skriver er at grunnen til at du ER Chelseasupporter, og ikke grunnen til at du BLE for x antall år siden.

 

Nå vet ikke jeg når du fikk øya opp for Chelsea, men om grunnen til at du ble supporter av de var at veldig få holdt med de, så stemmer ikke det med i dag. Og grunnen til at du holder med Chelsea nå, er vel ikke fordi det ikke var mange som holdt med de for 20 år siden? :roll:

Endret av Are..........
Lenke til kommentar

Jeg holder med Real Madrid og det har jeg gjort siden jeg var 7 år, før det var det Manchester som gjalt, men det ble jeg lei siden alle skulle heie på de og ha drakta dems. Så da gikk jeg over til de hvitkledde kongene fra Madrid, Som jeg fikk sansen for i 99 elns og så ble jeg ordentlig frelst da Zidane gikk dit.

 

I Norge holder jeg med skeid, thats it. Og vhis noen spør hvilket lag jeg holder med i tippeligaen sier jeg LSK fordi faren min bor i lillestrøm men kunne egentlig ikke bry meg mindre om de vinner eller taper. :)

 

SDet som er så irriterende er at El Madrid alltid blir underprioritert i pressen (spessielt vg) og andre steder. det er ganske kjipt, men på enannen side så er det litt gøy å heie på et lag som ikke så mange andre heier på ( hvertfall i Norge)

 

HALA MADRID!

Lenke til kommentar
Det som er så irriterende er at El Madrid alltid blir underprioritert i pressen (spessielt vg) og andre steder. det er ganske kjipt, men på enannen side så er det litt gøy å heie på et lag som ikke så mange andre heier på ( hvertfall i Norge)

Correct me if im wrong, men er ikke Real Madrid en av de klubbene i verden (om ikke den klubben i verden) med flest fans? Er vel sikkert den klubben som er mest populær i norge også om man ekskluderer norsk og engelsk fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...