Gå til innhold

Hvilket fotball-lag holder dere med?


jingt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt åssen det er mulig å være tilhenger av 2 lag :hmm:

Det skjønner egentlig ikke jeg heller, har alltid kun vært Liverpool for min del. Tviler ikke på at noe annet går ann, men jeg føler det er mest riktig å holde seg til 1 lag.

 

Skjønte jo at det er mulig jeg og, men det blir jo helt feil! Hvis de to lagene møtes i kamp får du jo et umulig valg....

Får la en av "FlerLagsSupporterne" svare på dette! ;-)

 

-MK-

Lenke til kommentar
Norge: Vålerenga <3.

 

England: Man Utd <3.

 

Italia: Roma <3.

 

Hva gjør folk som deg i en Champions League kamp? F.eks i fjor når United slo Roma 7-1. Er du happy eller skuffa da? Skjønner ikke helt åssen det er mulig å være tilhenger av 2 lag :hmm:

 

-MK-

 

Se på rekkefølgen, Vålerenga først, så Man Utd også Roma. Så når lagene møtest så heia jeg på Man Utd.

 

Jeg heier egentlig bare på Roma i serien og cupen.

Lenke til kommentar

Jeg er Vålerenge og Chelsea supporter. Vålerenga fordi jeg liker klubbe, har også trent et par ganger med de, og hele gjengen er en jordnær og hyggelig flokk. Lette å snakke med, samt morsome. Det ligger også ikke så alt for langt fra der jeg bor.

 

Chelsea fordi jeg ikke gidder å være en av de 90% av fjortisser mellom 7 og 18 som liker manu fordi de er best og Ronaldo og Rooney er gode. Veldig mange av disse har ikke peiling i det hele tatt. Har flere manufans kammerater som spørr meg om hvor gamle og hvor på banen spillerene på laget sitt er og spiller. Uff, og de syntes jo da at manu er best. Også litt kult å være en av de få som liker Chelsea og alltid må forsvaret laget sitt fordi svært få journalister liker laget og vinkler artikkler der etter.

Lenke til kommentar

En av få Chelsea supportere? Mulig det ikke er så mange ennå, men antallet kommer til å stige så lenge Chelsea holder seg til toppen. Tror nok at det er en del flere Chelsea supportere siden Abramovich tok over ...

 

Og du holder med Chelsea fordi du ikke vil være en av de mange Man U fans? Hvorfor akkurat Chelsea da, og ikke for eksempel Bolton eller noe slikt hvor det er vesentlig mye mindre fjortisser som holder med? Er nok mange som er Chelsea supportere på samme måte som du beskriver mange Man U fans.

Lenke til kommentar

Støtter Are. Men jeg er enig i at det er mange Man.Utd fans som bare er supportere grunnet enkeltspillere. Selv har jeg vært United supporter siden jeg hørte om fotball! ikke det at det er så lenge men :p

 

Og hvis en "supporter" ikke vet hvor på banen spillerne spiller, er det ikke en supporter. vil kalle slike folk Wannabe supportere. Kjenner flere slike jeg også, men har ikke noe stor respekt for fotball kunnskapene deres, og måten de fremstiller seg selv på. Syns det er tragisk å kalle seg selv supporter, ,og ikke engang vite hvem som spiller hvor på laget.

 

-MK-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...