kenneth11 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvis det skjer så får jeg vel nyte det så lenge det varer Men det kommer ikke til å skje, tro meg Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg sa bare "Jeg holder med det laget som vinner".. Hater sånne mennesker som sier sånt.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 England : Newcastle Norge : Rosenborg Italia : Juventus Spania : Real Madrid Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Viking uten tvil! Ingen over, Ingen på siden Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Må vi inn i alle land her.... Norge: Stabæk og Lillestrøm Sverige: Hammarby Danmark: FC København Tyskland: Bayern München Nederland: Feyenoord, Ajax og Vitesse Arnhem Belgia: Anderlecht Østerrike: Austria Magna Frankrike: Monaco Italia: Juventus Spania: Valencia Portugal: Sporting Lisboa Hellas: Pathanaikos Tyrkia: Fenerbache USA: DC United Brasil: Sao Paolo Argentina: Boca Juniors Det var en forferdelig lang liste Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 1.ac milan! 2.rbk! 3.real madrid. sverige:aik danmark:brøndby øvrige verden. frannkrike:psg & lance tyskland:bayern munchen nederland:ajax england:manchester u og c. scotland:rangers belgia:brugge østerike:rappid wien sveits:fc basel brasil:santos argentina:river plate portugal:porto ukraina:dynamo kiev og hellas da:panathanikos ok aek! u.s.a: nj metrostars tyrkia:galatasaray. puh det var nok alt jeg hadde på hejrtet Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vind IL! Alle har vel hørt om det? :!: Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Vålerenga og QueenPark Rangers Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 england:manchester u og c. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Trodde united-fans hatet city-fans og motsatt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 nasj... 1. Juventus 2. Troill-ongan (RBK) 3. Manu Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 england:manchester u og c. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Trodde united-fans hatet city-fans og motsatt. :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 england:manchester u og c. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Trodde united-fans hatet city-fans og motsatt. :!: Ok. For all del ikke utdyp. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 england:manchester u og c. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Trodde united-fans hatet city-fans og motsatt. :!: Ok. For all del ikke utdyp. Tar jeg feil? Lo ikke av deg, men av han som heia på både Man. C og U. De største rivalene er hverandre. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Manchester United uten tvil! I norge må det bli HFK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Brann!!!!! De to lagene jeg hater er Chelsea og Real Madrid Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg sa bare "Jeg holder med det laget som vinner".. Hater sånne mennesker som sier sånt.. Men jeg holdt med begge lagene.... Håpet enkli begge skulle vinne, men det var jo strengt tatt umulig... Derfor holdt jeg med det laget som vant... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg sa bare "Jeg holder med det laget som vinner".. Hater sånne mennesker som sier sånt.. Men jeg holdt med begge lagene.... Håpet enkli begge skulle vinne, men det var jo strengt tatt umulig... Derfor holdt jeg med det laget som vant... Da er det jo greit, men de som sier sånn er ofte medgangssupportere Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Manchester United her! Videreført frå min far Hater Arsenal! PS: Sitter å ser Kashima Antlers - Man U i opptak Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg sa bare "Jeg holder med det laget som vinner".. Hater sånne mennesker som sier sånt.. Men jeg holdt med begge lagene.... Håpet enkli begge skulle vinne, men det var jo strengt tatt umulig... Derfor holdt jeg med det laget som vant... Da er det jo greit, men de som sier sånn er ofte medgangssupportere Er ikke så veldig medgangssupporter om dagen, hvis du ser på hvordan det går med RBK og Manu.... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Larvik Turn! (De var faktisk gode en gang i tida.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå