kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 BRANN og CHELSEA Chelsea Supporter du også Bare at Brann suger like mye som spyet jeg kasta opp for 2 år siden.... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Bare at Brann suger like mye som spyet jeg kasta opp for 2 år siden.... Oija. Derfor de er på andre plass i norges høyeste liga bare ? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hater Bergen generelt Grunner: Regn Flest falske brannalarmer i verden Mer regn Og sist men ikke minst, dårlig hotellservice Kan vi gå tilbake til topicen nå Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Liverpool og VIF Endelig èn som har skjønte det. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Mjølner å Real Hvilket Real da Madrid Betis Sociedad osv osv Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg holder med: Laget jeg spiller på - Holeværingen Det laget som er høyest i divisjonene, og er lokalt - Hønefoss BK Tippeliga lag jeg har holdt med siden jeg var 5 - Rosenborg Og PL-lag jeg har holdt med siden jeg var 4-5 - Manchester United Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg holder med: Laget jeg spiller på - Holeværingen Det laget som er høyest i divisjonene, og er lokalt - Hønefoss BK Tippeliga lag jeg har holdt med siden jeg var 5 - Rosenborg Og PL-lag jeg har holdt med siden jeg var 4-5 - Manchester United Mener å huske at Hønefoss slo ut Rosenborg av cupen jeg! :!: Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg holder med: Laget jeg spiller på - Holeværingen Det laget som er høyest i divisjonene, og er lokalt - Hønefoss BK Tippeliga lag jeg har holdt med siden jeg var 5 - Rosenborg Og PL-lag jeg har holdt med siden jeg var 4-5 - Manchester United Mener å huske at Hønefoss slo ut Rosenborg av cupen jeg! :!: Jo....hvem heiet du på da PS: Stabæk slo Fredrikstad 4-2 og skal møte Lillestrøm i kvarten Kvartfinale: Vålerenga-Brann (B) Lillestrøm-Stabæk (HB) Hønefoss-Ham-Kam (HB) Molde-Odd Grenland (H) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 A R S E N A L , Thierry Henry, Ashley Cole, Fredrik Ljungberg, Sol Campbell .... vakkert! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 A R S E N A L , Thierry Henry, Ashley Cole, Fredrik Ljungberg, Sol Campbell .... vakkert! Kall det hva du vil Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ARSENAL OG VIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dessuten spiller jeg for vif junior Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 A R S E N A L , Thierry Henry, Ashley Cole, Fredrik Ljungberg, Sol Campbell .... vakkert! fixed! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Bærum, Stabæk, VIF og Norwich. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ROSENBORG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg holder med: Laget jeg spiller på - Holeværingen Det laget som er høyest i divisjonene, og er lokalt - Hønefoss BK Tippeliga lag jeg har holdt med siden jeg var 5 - Rosenborg Og PL-lag jeg har holdt med siden jeg var 4-5 - Manchester United Mener å huske at Hønefoss slo ut Rosenborg av cupen jeg! :!: Jo....hvem heiet du på da PS: Stabæk slo Fredrikstad 4-2 og skal møte Lillestrøm i kvarten Kvartfinale: Vålerenga-Brann (B) Lillestrøm-Stabæk (HB) Hønefoss-Ham-Kam (HB) Molde-Odd Grenland (H) Ja, jeg hadde et lite problem... Mange av de jeg kjenner som også lurte på det der... Jeg sa bare "Jeg holder med det laget som vinner".. Innerst inne holdt jeg med rbk, siden det var lissom mest realistisk.. Men da det var 1-1 og 10 min igjen, håpet jeg på en HBK-skåring... Og det kom, takket være eks-RBK'er Are Tronseth!!! Nå skal vi knuuse Ham-Kam i kvarten Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Tromsø og Arsenal!!!!! Chelsea kommer til å gå konkurs vis den rike russen forsvinner Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Chelsea kommer til å gå konkurs vis den rike russen forsvinner Nei, det gjør de nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå