TST Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Sammen med EA gir vi dere nå mulighet til å vinne et eksemplar av Battlefield 2 med t-skjorte, plakat og et belte. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) er allitd artig med ein konkurranse. tviler på at eg kjem til å delta i denne (veit ikkje heilt om eg har noko fornuftig å sende inn), men det er nok mange som er interessert. noe spesielt du har opplevd i demoen eller fullversjonen av Battlefield 2. har du fullversjonen, så er det vel ikkje sikkert at du er så ivrig etter å vinne ein til. greit nok at du kan vinne ei t-skjort og plakat, men det er vel spelet som er hovudgevinsten. Endret 27. juni 2005 av ttt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Flott. Denne skal eg delta i. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 noe spesielt du har opplevd i demoen eller fullversjonen av Battlefield 2. har du fullversjonen, så er det vel ikkje sikkert at du er så ivrig etter å vinne ein til. greit nok at du kan vinne ei t-skjort og plakat, men det er vel spelet som er hovudgevinsten. Er fullstendig klar over det, men vi ville gjøre det klart at det også er full mulig å delta med illustrasjoner, videoer og tegninger fra demoen også. Hvis vi ikke hadde gjort det, så hadde folk spurt. De som allerede har spillet, kan jo vurdere å gi bort eksemplaret til en kompis ved neste bursdag :-) Lenke til kommentar
exmx Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 eddabedda. jeg trenger ikke å delta i denne konkurransen siden jeg allerede har både t-skjorten og belte fra før av. Greit med gode venner i EA Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 eddabedda. jeg trenger ikke å delta i denne konkurransen siden jeg allerede har både t-skjorten og belte fra før av. Greit med gode venner i EA Send i eit bidrag, vis du har. Du vinner heilt sikkert og selger premien for ein god penge. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Haha fikk den T-skjorta gratis fra Spiderman De sa de har delt den ut siden mars i år (da BF2 opprinnelig skulle releases) Lenke til kommentar
Zar-X Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Haha fikk den T-skjorta gratis fra Spiderman De sa de har delt den ut siden mars i år (da BF2 opprinnelig skulle releases) se er ikkje dene de er ei anna t-skjorte Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Når dei har kåra vinneren så kjem det sikkert i ein eigen artikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg