kilogram Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Microsoft med Longhorn-skrytevideo Microsoft har lagt ut en skrytevideo der de forteller om alle de nye egenskapene som kommer i Longhorn. Her får vi blant annet se Dean Hachamovitch, en av de mer kjente bloggerne i Internet Explorer-utviklingsgruppen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
zokra Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Se på filmen rundt 30:00, de får en error ved lesing av en rss-feed :!: Endret 27. juni 2005 av zokra Lenke til kommentar
zokra Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Designet til IE7 var stykt, stjeler elementer fra opera og firefox og presenterer det på en ny og stygere måte http://itpro.no/images/upload/ie7_screen_01.jpg Endret 27. juni 2005 av zokra Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Designet til IE7 var stykt, stjeler elementer fra opera og firefox og presenterer det på en ny og stygere måte Synes det lignet mer på Safari sitt brukergrensesnitt jeg, men likevel er det litt originalt... Men uansett er det jo omtrent slik alle Longhorn-programmer kommer til å se ut. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Microsoft lager en skrytevideo hvor de demonstrerer ALLE de nye funskjonene i Longhorn ... :!: Artige saker det her, men det revolusjonerer vel ikke akkurat bruken av OSet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Microsoft har lagt ut en skrytevideo der de forteller om alle de nye egenskapene som kommer i Longhorn. viste ikkje at dei hadde fleire nye ting igjen, syns det forsvinner ting frå longhorn nesten kvar veke. men eg får vel sjå litt på filmen seinare i dag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Se på filmen rundt 30:00, de får en error ved lesing av en rss-feed :!: Hahaha! Synes ikke helt at det jeg så på den videoen var helt det store... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg blir utsatt for nok M$-propaganda allerede, så laste ned mer frivillig gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hm, av en eller annen grunn får jeg ikke til å se denne filmen i linux. sikkert noen codecs jeg mangler.. Endret 27. juni 2005 av dabear Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hm, av en eller annen grunn får jeg ikke til å se denne filmen i linux. sikkert noen codecs jeg mangler.. Du mangler vell w32codecs... Lenke til kommentar
G Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg blir utsatt for nok M$-propaganda allerede, så laste ned mer frivillig gjør jeg ikke. Godt poeng. Kanskje det blir en ny spamkanal. Lenke til kommentar
msulland Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Dette var bare tragisk. Har seff ikke wma greia på maskinen (ms skal vist bare selge til de som ikke veit bedre ) men leste det som stod med tekst. Hvor er nyhetene? Virker mer og mer som longhorn bare kommer helt uten noe nytt. Ny gui (stygg) blir det eneste, synd. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Vi har fått svaret på hva Longhorn blir: Nytt theme til XP og avansert RSS!!! Lenke til kommentar
msulland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 blir bare mer og mer tragisk dette. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Vi har fått svaret på hva Longhorn blir: Nytt theme til XP og avansert RSS!!! Og da må alle kjøpe den nye windowsen. Men blir longhorn det endelige navnet? (hva het xp i sin tid??) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Whistler var det vel, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Whistler var det vel, hvis jeg ikke husker helt feil. Etter et raskt søk i google fikk jeg det bekreftet. Men er det lenge til M$/Bill vil røpe navnet på windowsen? Og så nå som jeg er i gang: Hvilken versjon av windows vil longhorn bli? 6.0? (eller 5.x?) Lenke til kommentar
operaman Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Longhorn kernelen er version 6.0 sist jeg skjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå