Gå til innhold

Microsoft med Longhorn-skrytevideo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Designet til IE7 var stykt, stjeler elementer fra opera og firefox og presenterer det på en ny og stygere måte :nei:

Synes det lignet mer på Safari sitt brukergrensesnitt jeg, men likevel er det litt originalt... Men uansett er det jo omtrent slik alle Longhorn-programmer kommer til å se ut.

Lenke til kommentar
Microsoft har lagt ut en skrytevideo der de forteller om alle de nye egenskapene som kommer i Longhorn.

viste ikkje at dei hadde fleire nye ting igjen, syns det forsvinner ting frå longhorn nesten kvar veke. men eg får vel sjå litt på filmen seinare i dag.

Lenke til kommentar

Dette var bare tragisk. Har seff ikke wma greia på maskinen (ms skal vist bare selge til de som ikke veit bedre :) ) men leste det som stod med tekst. Hvor er nyhetene? Virker mer og mer som longhorn bare kommer helt uten noe nytt. Ny gui (stygg) blir det eneste, synd.

Lenke til kommentar
Whistler var det vel, hvis jeg ikke husker helt feil.

Etter et raskt søk i google fikk jeg det bekreftet. Men er det lenge til M$/Bill vil røpe navnet på windowsen?

Og så nå som jeg er i gang: Hvilken versjon av windows vil longhorn bli? 6.0? (eller 5.x?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...