H-Frame Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 da1shan sitt oppsett var bra! Lenke til kommentar
Skee Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bra det siste oppsettet, bortsett fra at hovedkortlinken din er feil, Da1shan. Den peker til et lurium-hovedkort med AGR-port. Teksten i mailen er rett, men linken peker til feil sted. Det hovedkortet Da1shan tenker på koster -849kr, men det er ett MSI og ett EPOX (begge Nforce4) som koster ca 700kr og tilbyr noe av det samme. Ikke mye å spare men jeg antar at du trenger pengene andre steder? Det kan være Da1shan vet noe mere om de korta, har ikke holdt meg oppdatert i det siste. Ellers var det et bra oppsett, du får mye for pengene der (bortsett fra tastatur og mus, men det burde du greie å orge deg gratis?). Lenke til kommentar
Da1shan Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Oj, litt krøll i linkene der ja. :!: Jaja. Det MSI kortet jeg linket til gjør jobben minst like godt som Asus-kortet, men har ikke Firewire. Har oppdatert prisen. Endret 29. juni 2005 av Da1shan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå