Defender Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hei. Når jeg spiller CS og switcher inn til Windows (pga. meldinger på msn. messenger) blir lyden borte når jeg går tilbake inn i spillet igjen. Lyden kommer tilbake når jeg disconnecter gamet og går ut til den første menyen igjen, hvordan får jeg lyden tilbake etter jeg har vært ute av CS? Takker Lenke til kommentar
CyberWorrior Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Da kan du jo sette på opptatt i MSN Messenger eller logge av Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Selv har jeg aldri hatt det problemet, men mange av vennene mine har det. Noen kan gå inn og ut et par ganger, så funker det, men hos andre kommer den ikke tilbake. Tror det beste tipset vil være å skru av programmer som msn mens du spiller. Lenke til kommentar
Defender Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Jau, det funker, for da slipper jeg å gå inn i Windows, og jeg unngår da problemet, men det var ikke det som var spørsmålet. Det var hvordan får jeg lyden tilbk. etter jeg har vært ute av spillet? Noen som vet om det kanskje er noen lyd-instillinger i Windows som må redigeres? Det virker som lyden fra spillet blir "tatt over" av Windows... Takker.... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Det virker som det er problemer med enkelte lydkortet eller no. Jeg har også samma problemet, samma har en kamerat med samma lyskort(Hercules MuseXL). Mens en annen jeg kjenner bruker et Creavtive kort og har ikke det problemet. [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-07-25 12:07 ] Lenke til kommentar
Frikk Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 kommer helt an på hvilket OS du bruker Lenke til kommentar
Defender Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Bruker XP, kan jeg f.eks. bruke noe software som slår av lyden kun når jeg er på Windows desktopen, vet ikke jeg men... Lenke til kommentar
kvest Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg bruker WinXP, SB128-kort, og har samme problemet. Hos meg løser det seg enkelt ved at når jeg kommer inn i spillet igjen (uten lyd) trykker ESC, og så RESUME knappen igjen. Lenke til kommentar
Defender Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Lyden kommer ikke tilbake hos meg før jeg har disconnacta gamet og gått ut til den første menyen igjen.... :sad: Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Vist du først trykker esc knappen slik at du kommer ut i menyen, før du trykker alt+tab for å komme ut i windows, forsvinner ikke lyden. Så trykker du bare resume når du er tilbake i menyen. Lenke til kommentar
Defender Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Takker, skal prøve d! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå