Civilix Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 MMM er muligens den mest fornuftige politikeren jeg har sett/hørt om, kan være fordi han stort sett bare uttaler seg om det han skal jobbe med og ikke allt annet men han gir vertfall et positivt inntrykk. Håper for all del at de planer han har lagt følges opp uavhengig av hvem som styrer etter neste valg. Hva synes dere om Meyer? Er mitt syn vridd eller er han en flink politiker? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Han er den jeg misliker minst i regjeringen. Også gjør han faktisk endel bra ting (sier han skal gjøre ihvertfall). Han har gjort endel jall som jeg ikke synes er bra, også tyter han som alle andre på borgerlig side ustanselig om "sosialistene". Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Morten Meyer er en av de "små" ministrene jeg har lagt best merke til, han virker som om han holder seg unna den daglige politikken og vier alle sine krefter på å jobben sin, nemlig å modernisere og effektivisere det offentlige Norge. Planene hans for en offentlig "min side" høres veldig lovende ut... off topic: også tyter han som alle andre på borgerlig side ustanselig om "sosialistene" i motsetning til sosialistene som aldri klager over "de borgerlige" Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har egentlig aldri sett noe om hva han står for, men http://hardware.slashdot.org/article.pl?si...tid=109&tid=219 gir ham et par-tre stjerner i margen i min bok, i hvertfall! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har sansen for fyren. Men han er dessverre i samme regjering som Krf... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå