Marcelo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hei! Jeg fikste pc`en til en kompis med å installere programer som fjerner spyware og et virusprogram ved navn nod32. Tingen er at det var et spill som han var avhengiv av og et dusin med andre ting som lå i den mappen som virker å ha blitt slettet. Hvordan kan dette ha skjedd og hvordan kunne jeg funnet disse filene igjen? programer jeg brukte: Nod32 Microsoft Antispyware Ad-aware proffesional Endret 27. juni 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Flere detaljer er nødvendige. Hele listen over programmene du kjørte. Og hvilket spill som ble skadet. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Prøvd å tilbakestille datamaskinen noen dager? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Tusen takk for hjelpen De lå faktisk inne quarantine inne på Microsoft Antispyware. Jeg tok å gjennoprettet de der fra. Tingen var at tingene lå inne på "..Kazaa/My shared Folder" og de fleste spyware programer tar jo ting så har med kazaa og gjør som en trussel, iallefall i dette tilfellet. Tenkte eg sko informere i tilfele noen andre har hatt et sånn et problem Endret 27. juni 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå