kick_ass17 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 mitt kabinett bråker nå jævlig....skal kjøpe meg nytt og har forelskett meg i tt sitt armor kabinett.. TT Armor har også lyst til å installere vannkjøling.. er dette vanskelig..???... så på e del vannkjøling å ble skremt av alle delene.. kan noen med erfaring forklare om det er mulig å gjøre for en som aldri har gjort dette før? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Det er som regel ikke kabinettet som bråker da Ikke så vanskelig å montere vannkjøling. Lurt å finne en fin plass til radiator, eks i toppen, bunnen, front etc... Edit: Btw, det var vel strengt tatt ikke nødvendig med 3 tråder da Endret 27. juni 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Søk rundt på forumet. Dette er tatt opp i utallige tråder. Se også på Casemod og Worklog kategoriene der finner du masse info og hjelp. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 ÓG, ikke minst i "hvordan ser det ut i kabinettene deres" Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Men fant denne tråden....jeg har heller ikke no peiling på dette men lurte på om du kunne legge ut ett bilde av vannkjøling som jeg ser hva som skal være med i en vankjøling!. gjærne i SKETCHUP?! På forhånd takk Endret 27. juni 2005 av Espen56 Lenke til kommentar
MaxManus Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her er noen URLer du kan se på: Learning about cooling your PC Beginner's Guide to Watercooling, Part I Beginner's Guide to Watercooling, Part II Lykke til ! Lenke til kommentar
kick_ass17 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 kom til å tenke på noe her om dagen.. er det virkelig vann som er i vannkjøling.. tror ikke det.. må man noen gang skifte "vann" trenger man å vedlikeholde? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er virkelig vann ja Skifte vann trenger man ikke gjøre så ofte om man har litt korosjonsmiddel og/eller algedrepende middel i det! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Må gjerne etterfylle vann, men trenger ikke å bytte det helt ut. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Må gjerne etterfylle vann, men trenger ikke å bytte det helt ut. Hvis systemet er helt tett (ikke åpen tank elns.) eller at slangene ikke svetter så mye er det minimalt man trenger å etterfylle Endret 28. juni 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå