Gå til innhold

Ingen D600 på Elektrofil


Anbefalte innlegg

Mannen fra Samsung hadde ikke denne med seg, uvisst av hvilken grunn. I mellomtiden kan vi kose oss med en meget god omtale hos mobile-review

 

Skjermen er meeeeeget bra, minnekort, edge+++++ Alt som D500 ikke har pluss litt til. Tv-kabel var en morsom detalj. Litt større skjerm og økt oppløsning. QVGA. Gått fra 176x220 til 240x320, det høres ut som en skjerm som S700i sin, og kanskje bedre :D

Den mangler makro og autofokus, så derfor er K750i bedre på bilder, men videoen er utrolig overbevisende. Vurderer denne ja......men skulle hatt 3G.

 

Hvor disse russerene får alle mobiler fra leeeeeenge før de kommer ut er en gåte. Eldar har vel mer enn en tå inne hos de fleste mobilprodusenter.

 

 

**Ser at en lik tråd figurere litt lenger ned....jaja.....**

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvilke firma jobber Eldar i?

Siden har jo fått kritikk for å være litt uklare til tider. Og de tar jo tak i alle spekulasjoner og rykter og presenterer dem nesten som nyheter. Men det er vel slik man må gjøre hvis man skal skille seg ut. Og når man , som dem, klarer å teste de viktigste mobilene før alle andre, kan man tillate seg mye.

Lenke til kommentar
Og hvilke firma jobber Eldar i?

Siden har jo fått kritikk for å være litt uklare til tider. Og de tar jo tak i alle spekulasjoner og rykter og presenterer dem nesten som nyheter. Men det er vel slik man må gjøre hvis man skal skille seg ut. Og når man , som dem, klarer å teste de viktigste mobilene før alle andre, kan man tillate seg mye.

Jeg tipper han jobber for en større mobiloperatør.

Lenke til kommentar

Hvis han jobber for "Russian Telecom" med 20 mill kunder, skjønner jeg at han får mobiler tidlig. Men det er jo som om at en Baksås skulle starte samme type side.... Men nå er jo ikke Russland det minst korrupte landet i verden, så hvis man man kjenner en byråkrat kan man vel klare det meste med noe cash.

Eller så jobber han i/for "Mafia Telecom", og dem kødder man ikke med. Har hørt at det er umulig å si opp abonnementet hos dem :)

 

Molna: Vet du det, og hvorfor er det farlig å avsløre det?

Lenke til kommentar

Nå er det egentlig ganske mange som får mobiler lenge før dem er på markedet.. -jeg satt en stund som beta tester for ett av merkene her til lands, og jeg hadde som regel modellene 2-6 mnd før dem ble sluppet på markedet..(hvis dem i det hele tatt kom)..

 

Ellers vet jeg at endel utviklerer får dem tidlig, det samme gjør oppratørene, i tillegg så går det ut endel apparater ut til tester, og marketing før release datoen!

-vil vel tro at feks en mann som molna igjennom tiden har hatt endel siemens telefoner for prøving igjennom sin side (club siemens), og skulle ikke forundre meg om han får det fortsatt via den jobben han har nå..

 

Men poenget er at alt det man vet om det man får, all info i forkant osv er konfidensielt, så kan være en god grunn til at man ikke buser ut med hvor man jobber osv..

Lenke til kommentar

tormodnt: nei, privat får jeg aldri mobiler, men på jobben der får vi det meste før det kommer på markedet og noen ganger før det er presentert ja. Er SonyE vi får mobiler tidligst fra, men dem har jeg aldri syntes var særlig spennende.

 

Dinsdale: står vel det samme i kontrakten hans som i kontrakten min, at man ikke skal avsløre hvor man jobber. Men nå har jeg mange kontakter rundt omkring i verden som vet det og et par-tre avisintervjuer i Norge som uansett nevner det så personlig tar jeg det ikke så seriøst. Er ikke CIA liksom... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...