plankeby Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Heisann. Når jeg prøver å sjekke lesehastigheten på CD-rom spilleren med Nero CD speed, så fryser PCen. Det som skjer er at Nero viser spin-up vinduet (der CD-romstasjonen får 10 sekunder til å spinne opp hastigheten), og så henger PCen seg opp. Dvs. stasjonen rekker ikke å spinne seg opp. Jeg sitter med tre CD-rom stasjoner, to av dem får PCen til å henge seg, når lesehastighet skal sjekkes med Nero. -Den tredje virker fint. Det er ikke noe som skal tilsi at to av CD-rom spillerene er defekte. Alle er produsert i 1998/99. Spillerene som lager trøbbel er: Teac 532e og Hitachi cdr-8335. Jeg har sett andre som har lagt ut hastighetsresultat på disse, med samme program! Har noen erfaringer på dette. Endret 27. juni 2005 av plankeby Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) CD-rom spillerene Hitachi cdr-8335 og Teac cd-532e virker på annen makin med windows 98. På PCen med Win xp fryser PCen så fort en CD legges i! Jeg forstår ikke noe av dette. Endret 28. juni 2005 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå