The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Wow! 10 medlemmer leser nå! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå slo jo jeg ikke etter hodet eller noe sånt. Tror jeg slo en gang med balltreet å jeg slo etter rompa hans....og traff... resten brukte jeg nevene på. Ikke kom å krittiser meg for hva jeg gjorde, før du har opplevd noe liggnende selv kan du ikke si noe på det. jeg fortalte om min hevn. Jeg orker ikke å diskutere dette med deg så Mongo FuRY sin tråd blir stengt. The End Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå slo jo jeg ikke etter hodet eller noe sånt. Tror jeg slo en gang med balltreet å jeg slo etter rompa hans....og traff... resten brukte jeg nevene på. Ikke kom å krittiser meg for hva jeg gjorde, før du har opplevd noe liggnende selv kan du ikke si noe på det. jeg fortalte om min hevn. Jeg orker ikke å diskutere dette med deg så Mongo FuRY sin tråd blir stengt. The End Ok. respekterer det. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg hadde nok blitt rimelig forbanna, men å denge han med balltre, det hadde jeg nok ikke gjort. Å dra til folk med balltre kan jo føre til at personen dør. EEH... joo... klåfingre må dø.. Det er å ta i litte grann er det ikke det da? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg hadde nok blitt rimelig forbanna, men å denge han med balltre, det hadde jeg nok ikke gjort. Å dra til folk med balltre kan jo føre til at personen dør. EEH... joo... klåfingre må dø.. Det er å ta i litte grann er det ikke det da? Ok, litt kanskje. men jenter skal jo beskyttes.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Enhver person med litt sirkulasjon i hodet hadde sett konsekvensene av å gå på noen med balltre. EEH... joo... klåfingre må dø.. Den var vel litt drøy.Jeg skjønner selvfølgelig problemet. Har vært oppi det selv og løste det hele med en fair og square nevekamp. Ikke at det er stort bedre, i og med at det er vold begge deler. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Enhver person med litt sirkulasjon i hodet hadde sett konsekvensene av å gå på noen med balltre. EEH... joo... klåfingre må dø.. Den var vel litt drøy.Jeg skjønner selvfølgelig problemet. Har vært oppi det selv og løste det hele med en fair og square nevekamp. Ikke at det er stort bedre, i og med at det er vold begge deler. okokok. get the point... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Nå slo jo jeg ikke etter hodet eller noe sånt. Tror jeg slo en gang med balltreet å jeg slo etter rompa hans....og traff... resten brukte jeg nevene på. Ikke kom å krittiser meg for hva jeg gjorde, før du har opplevd noe liggnende selv kan du ikke si noe på det. jeg fortalte om min hevn. Jeg orker ikke å diskutere dette med deg så Mongo FuRY sin tråd blir stengt. The End Du trenger ikke å forandre forklaring, eller moderere deg ifra det du sa i sted. Det er ikke det jeg er ute etter. Vi er tydeligvis uenige i hvordan man bør tenke igjennom ting før man setter noe til livs. Gjort er gjort, og at du forandrer/moderer deg nå er kanskje et tegn på at du kanskje overdrev litt når du fortalte det første? Edit: leif Endret 27. juni 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Enhver person med litt sirkulasjon i hodet hadde sett konsekvensene av å gå på noen med balltre. Nettopp! Endret 27. juni 2005 av Grundig Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Enhver person med litt sirkulasjon i hodet hadde sett konsekvensene av å gå på noen med balltre. Nettopp! Ikke jeg.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Husker for noen år siden det var en hevnsak fremme i media. Denne saken handlet om en bestefar (bodde på alta hvissnok) som hadde seksuelt misbrukt sønnens barn da de var hos han. Med en gang barna kom hjem og fortalte den grusomme ugjerningen, tok faren første fly til alta, fikk tak i en kniv og oppsøkte bestefaren. Han ga han først skikkelig juling og deretter knivstakk han bestefaren sin. Det var så vidt bestefaren overlevde. Jeg har sympati for faren, hadde kanskje ikke vært så voldelig, men hadde nok hevnet meg. Hva ville dere gjort i en lignende situasjon? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fortalt naboene til gammern hva han gjorde, så fulgt opp med å tvinne tommeltotter og observere. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Husker for noen år siden det var en hevnsak fremme i media. Denne saken handlet om en bestefar (bodde på alta hvissnok) som hadde seksuelt misbrukt sønnens barn da de var hos han. Med en gang barna kom hjem og fortalte den grusomme ugjerningen, tok faren første fly til alta, fikk tak i en kniv og oppsøkte bestefaren. Han ga han først skikkelig juling og deretter knivstakk han bestefaren sin. Det var så vidt bestefaren overlevde. Jeg har sympati for faren, hadde kanskje ikke vært så voldelig, men hadde nok hevnet meg. Hva ville dere gjort i en lignende situasjon? Tror ikke jeg hadde knivstukket han, men gidd han grisejuling! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Husker for noen år siden det var en hevnsak fremme i media. Denne saken handlet om en bestefar (bodde på alta hvissnok) som hadde seksuelt misbrukt sønnens barn da de var hos han. Med en gang barna kom hjem og fortalte den grusomme ugjerningen, tok faren første fly til alta, fikk tak i en kniv og oppsøkte bestefaren. Han ga han først skikkelig juling og deretter knivstakk han bestefaren sin. Det var så vidt bestefaren overlevde. Jeg har sympati for faren, hadde kanskje ikke vært så voldelig, men hadde nok hevnet meg. Hva ville dere gjort i en lignende situasjon? Tror ikke jeg hadde knivstukket han, men gidd han grisejuling! Sånne folk fortjener intet annet enn et skudd i hue/nakken. Edit: Altså pedon. Endret 27. juni 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Husker for noen år siden det var en hevnsak fremme i media. Denne saken handlet om en bestefar (bodde på alta hvissnok) som hadde seksuelt misbrukt sønnens barn da de var hos han. Med en gang barna kom hjem og fortalte den grusomme ugjerningen, tok faren første fly til alta, fikk tak i en kniv og oppsøkte bestefaren. Han ga han først skikkelig juling og deretter knivstakk han bestefaren sin. Det var så vidt bestefaren overlevde. Jeg har sympati for faren, hadde kanskje ikke vært så voldelig, men hadde nok hevnet meg. Hva ville dere gjort i en lignende situasjon? Tror ikke jeg hadde knivstukket han, men gidd han grisejuling! Sånne folk fortjener intet annet enn et skudd i hue/nakken. Jo, de fortjener å tortureres så inni helvete. Å bare knivstikke han er en lett utvei. Hadde noen rørt mine barn hadde jeg gjort alt i min makt for at vedkommende skulle få et sant helvete. Dette helt uten tanke på konsekvenser. Man rører rett og slett ikke barna. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Jeg beklager å måtte meddele at den store hevnskolen har stengt dørene. Undervisningen er utsatt i overskuelig fremtid, og eksamen i balltre og murstein er avlyst... EDIT: Geir 1 - Afseth 0! :!: Geir Endret 27. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Jeg sier bare; Vend det andre kinn til, også stenger jeg denne. Greit at hevnen er søt, men å gi folk ideer til kriminelle handlinger synes jeg ikke er riktig. Jada, Tom Wait for Alice... du var sekundet kjappere enn meg. Gjett om jeg skal ta hevn nå (finner nok noen gode tips her) :!: Endret 27. juni 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg