lassaron-jon Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 eg trur eg har eit virus som forandrar systemklokka mi heile tida. men AVG finner det ikkje (oppdatert asso...) kva kan dette vere, korleis kan eg fikse det.? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 På hvilken måte forandrer den klokken? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er det sånn at klokken blir stilt en time tilbake hver gang du logger på? Da er det Bios-batteriet sitt feil. Lenke til kommentar
audunrr Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Min klokke går for sent ca 3 min pr dag. hardware eller software som forårsaker det? Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hadde dette problemet før jeg, men husker ikke hvordan jeg løste problemet. problemet er fraværende nå iallefall. klokka forandra seg ganske ofte til meg også. men hos meg tror jeg hverken det var virus eller bios batteriet. hos meg tror jeg problemet lå i at når jeg gjenoppretta et Image så hendte det seg at også klokka ble satt tilbake litt. men er ikke sikker. du kan jo prøve å ta ut og inn batteriet på biosen en gang. prøv å tilbakestil bios. sett instillingene i BIOS til default. hvordan er klokka i BIOSen din da? er den riktig der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå