Mala Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har funne ut at eg gjør det svært bra som Sniper Men ellers er det vel Assault som gjelder.Er for trøtt til å grunngi hmm grundig nå..go natt. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 medic! av grunner tidligere nevnt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Sniper kjem på andreplass. Kan faktisk plukke ned mange, berre man kan joben sin. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Spiller mest som Spec-Ops og Sniper, er bare gøy å skyte folk på litt avstand. C4 rundt flagg er, som tidligere nevt, skikkelig moro det også. Ellers har jeg ikke spillt så mye med de andre klassene, var en del medic på demoen, men gikk litt lei. Ellers har jeg faktisk aldri prøvd support, får vel ta og gjøre det snart . Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 minst spilte klassen er vel engineer, mest pga ubrukelig hagle! Det er synd at engineer er såpass dårlig, de gjør jo stor nytte for commander når artillery/uav/scan blir sprengt! Det er håpløst å få artillery fikset, det er her ordtaket: "Skal man få gjort det, må man gjøre det selv" brillierer! Men noen nevnte wannabe 1337? Seff skal alle være wannabe 1337, det er jo et krigspill for helvete! Skal man være wannabe dårlig da? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 når jeg spiller på er jeg stor sett Medic... har jo fått "Basic Medic Combat" badgen.. for tilfredstillende utførsel i kamp. ellers så har jeg ofte spilt som spec ops, er litt kult å ligge i gresset og en tanks kjører forbi.. og jeg forsiktig kaster 2 c4 på siden og lar den kjør vidre.... for så å trykke på knappen som sender de tilbake til spawn testet snipern i går, likte det ikke særlig, men det er vel fordi jeg ikke er vant til å bruke klassen enda. men.. jeg var medic i Delta Force Black Hawk Down og i BF. er stort sett medic på de fleste spill. er litt kewl å få positiv respons når du "fixer" et helt team samtidig som du "burster" ned FI som kommer stormende... husker i går på en ranked server at det var 3 med samme tag som stormet meg da jeg skulle revive en kompis... og jeg på mirakuløst vis klarte å ta alle 3 uten å bli skadet.... de 3 disconnecta fra servern etterpå.. undres på hvorfor... (de ble eid av en doktor ) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 minst spilte klassen er vel engineer, mest pga ubrukelig hagle! Det er synd at engineer er såpass dårlig, de gjør jo stor nytte for commander når artillery/uav/scan blir sprengt! Det er håpløst å få artillery fikset, det er her ordtaket: "Skal man få gjort det, må man gjøre det selv" brillierer! Hagla er effektiv i nærkamp. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 jo men syntes allikevel at hagle er litt for dårlig i BF2.. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg spiller faktisk veldig mye engineer for tiden, litt p.g.a at jeg er commander, men jeg har faktisk tatt alle de fjompenissene med gæver som jeg har møtt. Det er like morsomt å ta noen med hagle hver eneste gang Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Medic hvis jeg føler for det. Enginner hvis jeg føler for å fikse artillery Og anti-tank hvis jeg ble skutt av en tanks Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg spiller faktisk veldig mye engineer for tiden, litt p.g.a at jeg er commander, men jeg har faktisk tatt alle de fjompenissene med gæver som jeg har møtt. Det er like morsomt å ta noen med hagle hver eneste gang Kjenner meg igjen der ja. Men hagla er ikkje noko våpen å bruke på lengre distanser. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Medic hvis jeg føler for det.Enginner hvis jeg føler for å fikse artillery Og anti-tank hvis jeg ble skutt av en tanks egentlig litt samma, tar kit etter situasjon, kommer tanks og dreper meg blir vi antitank, kommer mange folk support MEst support da Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) medic det liker eg best, gurgiving er git tidligere, suport er kult også da masking giværer 200skudd ligge på tak og blafre ned alle som kommer på min vei Endret 29. juni 2005 av HDD09 Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Pistolen til ingeniøren veier opp for hagla. Synes den er ganske grei å bruke på avstander. Jeg spiller mest som support. Gi ammo til squaden, klatre oppå tak så jeg kan dekke dem fint og pepre løs. Er jeg i et kjøretøy kan jeg kjøre bak tankser og fore dem med ammo. Slik tikker poengene inn Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 skal du inn i et hus er haglen genial. One shot, one kill. Helt genialt. I tillegg har man miner som funker fett mot kjøretøy, og en ok pistol på avstand. Syntes ikke ingeniør er så mye dårligere enn andre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ingeniør passer til det den er skapt for... reparere tankser og minelegge, ikke sitte på range og skyte alle, men ta ut special ops som kommer mot tanksene Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg er blitt avhengig av å være engenieer nå. Siden jeg spiller mye tanks, så er det et must å være det! Da kan jeg spille gjennom en hel runde uten å dø, uten særlige problemer, det er det beste kitet synest jeg! Jeg+engenieer+tanks+BEST AV ALLE= SANT Endret 30. juni 2005 av Markaren Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Dette er et av de første spilla jeg kan spille godt med samtlige grupper. Liker å være en klasse som kan tilføre noe til squaden. Ikke no vits å være 6 medics i squaden. Menneh.. favorittene mine og grunner: Spec-ops: Hovedvåpenet har en litt dårligere punch enn M16, men har et bedre siktesystem. Pistolen er lyddempa. Veldig ideel om man går på kommandoraid bak linjene og man ikke vil bli oppdaga. Kniven har jeg faktisk også brukt et par ganger mot intetanende Stinger-tøser. Med C4 kan man sprenge opp ting, rett og slett. Også veldig kos mot tankser i urbane strøk. Medics: Beste rifla blant amerikanerne. Lett å få poeng og er bare deilig å opplive 3-4 squadmates på rad, om man i tillegg har skutt ned de 2-3 som drepte teammatesene. Anti-tank: Velger den av og til om ingen andre i squaden er anti-tank. Maskinpistolen er jall menneh, helt ok som suppresive fire. En kule er en kule... Endret 30. juni 2005 av tjalla Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Uæææææ, jeg er blitt avhengig av hagla, den ruler gata Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Synes medic er en fin klasse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå