*Magnus* Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 medic <3 angrer på at jeg unlocka snipern og ikke medic våpnet samme her... bare at jeg angrer på at jeg unlocket AG3 istedenfor L85 (medic) får vell spare opp til 10 000 da... "bare" 8900 igjen........... Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) medic <3 angrer på at jeg unlocka snipern og ikke medic våpnet samme her... bare at jeg angrer på at jeg unlocket AG3 istedenfor L85 (medic) får vell spare opp til 10 000 da... "bare" 8900 igjen........... Jeg har bare 900 igjen :!: Tror jeg satser på medic våpnet jeg også, valgte AG3 først, men har nesten ikke brukt den.. Endret 9. juli 2005 av Markaren Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Neutral good eller lawful good wizard. Dersom spelet ikkje støttar den klassa ser eg ikkje heilt vitsen med å spele det. Kay Lenke til kommentar
Radial Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tror jeg satser på medic våpnet jeg også, valgte AG3 først, men har nesten ikke brukt den.. L85 har ikke imponert meg.. sjelden jeg benytter den når jeg er medic. Eller kanskje det bare er jeg som ikke har teknikken Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tror jeg satser på medic våpnet jeg også, valgte AG3 først, men har nesten ikke brukt den.. L85 har ikke imponert meg.. sjelden jeg benytter den når jeg er medic. Eller kanskje det bare er jeg som ikke har teknikken hvorfor imponerer den ikke ? hva er "galt" med den ? ikke treffsikker ? skader lite ? fortell litt hvorfor du ikke liker den... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 AG3en er best. Den treffer som en sniper, skader mye og er fin å se på. Hva mer kan en ønske seg Lenke til kommentar
Radial Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hvorfor imponerer den ikke ? hva er "galt" med den ? ikke treffsikker ? skader lite ? fortell litt hvorfor du ikke liker den... Den virker alt for svak. På lang avstand kan jeg se at jeg får treff på treff på treff uten at det blir noen kills. Andre ganger kan jeg skyte og skyte uten å treffe noe som helst. Noen ganger går det mye bedre og jeg treffer over all forventning. Problemet mitt er altså at jeg er for ustabil med den, og enkle kills ender ofte opp med at det er jeg som er et lett bytte. Kanskje jeg bare må trene mer... Lenke til kommentar
[A]lf[A]lfa Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 ett fett , alle har "rambo"kniv.. sitter som oftes noen " over slagmarken uanz Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Min varierer litt Først: Spec-Ops Så: Support Så: Assault Så: Sniper Så: Anti-Tank Nå: Medic Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Support er egentlig svært undervurdert.. Du tjener svært mye poeng, og sawen, eller PKMèn er ikke så aller verst.. Jeg spiller support for nesten alle panga! Endret 13. juli 2005 av Markaren Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Support er egentlig svært undervurdert.. Du tjener svært mye poeng, og sawen, eller PKMèn er ikke så aller verst..Jeg spiller support for nesten alle panga! Litt enig med deg der Markaren Liker å være Support i en squad (Alene er Support rimelig ubrukelig), blir den store killing machine når det gjelder fiendtlige soldater og har vi en anti-tank eller 2 med også så gir vi dem bare ammo...nydelig i en squad Pluss at de er ganske bra å stoppe baserape med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå