~Alex~ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Som mange andre syntes jeg Medic er morsom klasse Som mange andre før meg har sagt er det utrolig morsomt å rykke ut mot "drepte" teammates og reze de Liker å leke BæBu bil. Se et sted på kartet med mange "døde" teammates, kjøre som en jævel (tar gjerne et lite hopp på veien ) hoppe ut og krabbe bort, rezze og fortsette sånn. Også morsomt å leke BæBu helikopter, samme metode . (Gjør dette bare public såklart ) Men Antitanken er viktig, for mange "ALLE SE PÅ MEG, JEG DREPER MANGE PÅ SPWAN MED TANKS!!111" horer. Men mp5en. Ja den kunne Dice ha spart meg for. Sniper er også en morsom klasse (når du treffer...). Det er mange Spraye folk der ute... Spesielt Suport folk som det virker som tror at bare fordi de har mange skudd spiller det ingen rolle om de treffer. Denne typen idioter er perfekte for mitt sikte trenger ikke å ligge å snipe, bare å tusle en tur, til en eller annen idiot begynner å plafre på meg. Da legger jeg meg ned og gir han en kraftig en i hovudet. Utrolig tilfredsstilende. Engineer er jeg borti på bybaner der jeg føler for bruke hagle moro avogtil. Assult er tiltider morsomt i byer for min del. Når gatene er for små til at det er lurt å traske rundt med den fineste kamo og sniper bruker jeg en sjelden gang assult. Når idoiotene begynner å spraye sender jeg en kraftig til, ja, inærheten av fyren. Bye Bye, sikt på hode nestegang! Suport er jeg ingen stor fan av, for min del blir det for lite treff. Hvis jeg absolutt vil spraye meningsløst spiller jeg CS... (noe jeg SJELDEN gjør) Spes Ops er en intressang klasse C4en er morsom, men hvis er litt opersvang er det lett å ungå å bli sprengt av de. Men public er det få som kjører som forstår at fordi de sitter i en bil eller tanks så kan de bli sprengt. Syntes ikke M4en er så bra, men er personelig ikke noen stor fan av optisk sikte på maskin rifler. Ser ann hva jeg skal bruke (som de fleste andre ), er liten vits å være squadleader og medic, så hvis jeg er squad leader er jeg Assult eller Spes Ops, kommer ann på hvordan banene er. Men hvis jeg er medlem i en Squad som holder sammen er jeg Medic. Da det er en god taktikk at Medicen kan reze Squadleader og hvis han selv dør spwane på Squadleader. Spiller i klan og er Squadleader så jeg for desverre ikke spilt (trent til spilling) så mye medic, da jeg må bli bedre med andre klasser. Er sliten så rettskrivingen er ikke på topp, beklager dette. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Min favorittklasse er medic.. enkelt og greit for jeg liker og ta "vare" på medsoldatene, ved og heale dem opp.. "vekke de fra de døde" osv ser jeg en soldat som ligger nede i åpen gate, mens det er tankser og soldater fra begge sider som skyter vilt over gata, springer jeg som en gal utover og får han på føttene igjen.. da etter det, springe til sikkerhet og starte og kjempe til noen andre trenger oppmerksomheten min Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Min favorittklasse er medic.. enkelt og greit for jeg liker og ta "vare" på medsoldatene, ved og heale dem opp.. "vekke de fra de døde" osv ser jeg en soldat som ligger nede i åpen gate, mens det er tankser og soldater fra begge sider som skyter vilt over gata, springer jeg som en gal utover og får han på føttene igjen.. da etter det, springe til sikkerhet og starte og kjempe til noen andre trenger oppmerksomheten min selv misliker jeg leger som gjør sånn siden du dør med en gang igjen uansett og hvism an bytter klasse er det ihvertfall irriterende. Beste med support er jo ammo fore folka dine Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Min favorittklasse er medic.. enkelt og greit for jeg liker og ta "vare" på medsoldatene, ved og heale dem opp.. "vekke de fra de døde" osv ser jeg en soldat som ligger nede i åpen gate, mens det er tankser og soldater fra begge sider som skyter vilt over gata, springer jeg som en gal utover og får han på føttene igjen.. da etter det, springe til sikkerhet og starte og kjempe til noen andre trenger oppmerksomheten min selv misliker jeg leger som gjør sånn siden du dør med en gang igjen uansett og hvism an bytter klasse er det ihvertfall irriterende. Beste med support er jo ammo fore folka dine har klart og fått både meg selv og den jeg reddet uskadet etter slike "kamikaze" reddninger noen ganger.. går fint det bare vær kjapp.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Min favorittklasse er medic.. enkelt og greit for jeg liker og ta "vare" på medsoldatene, ved og heale dem opp.. "vekke de fra de døde" osv ser jeg en soldat som ligger nede i åpen gate, mens det er tankser og soldater fra begge sider som skyter vilt over gata, springer jeg som en gal utover og får han på føttene igjen.. da etter det, springe til sikkerhet og starte og kjempe til noen andre trenger oppmerksomheten min selv misliker jeg leger som gjør sånn siden du dør med en gang igjen uansett og hvism an bytter klasse er det ihvertfall irriterende. Beste med support er jo ammo fore folka dine har klart og fått både meg selv og den jeg reddet uskadet etter slike "kamikaze" reddninger noen ganger.. går fint det bare vær kjapp.. ja, men som regel blir jeg skutt og hater selv å bli "redda" på den måten, hva om jeg vil forsvare en annen plass? En gang var det så ille at jeg måtte løpe mot tanksen fordi en dritt av en lege skulle revive meg, til slutt klarte jeg å slippe unna... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Min favorittklasse er medic.. enkelt og greit for jeg liker og ta "vare" på medsoldatene, ved og heale dem opp.. "vekke de fra de døde" osv ser jeg en soldat som ligger nede i åpen gate, mens det er tankser og soldater fra begge sider som skyter vilt over gata, springer jeg som en gal utover og får han på føttene igjen.. da etter det, springe til sikkerhet og starte og kjempe til noen andre trenger oppmerksomheten min selv misliker jeg leger som gjør sånn siden du dør med en gang igjen uansett og hvism an bytter klasse er det ihvertfall irriterende. Beste med support er jo ammo fore folka dine har klart og fått både meg selv og den jeg reddet uskadet etter slike "kamikaze" reddninger noen ganger.. går fint det bare vær kjapp.. ja, men som regel blir jeg skutt og hater selv å bli "redda" på den måten, hva om jeg vil forsvare en annen plass? En gang var det så ille at jeg måtte løpe mot tanksen fordi en dritt av en lege skulle revive meg, til slutt klarte jeg å slippe unna... lol... trodde folk ble takknemmelig for og bli revivet jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Min favorittklasse er medic.. enkelt og greit for jeg liker og ta "vare" på medsoldatene, ved og heale dem opp.. "vekke de fra de døde" osv ser jeg en soldat som ligger nede i åpen gate, mens det er tankser og soldater fra begge sider som skyter vilt over gata, springer jeg som en gal utover og får han på føttene igjen.. da etter det, springe til sikkerhet og starte og kjempe til noen andre trenger oppmerksomheten min selv misliker jeg leger som gjør sånn siden du dør med en gang igjen uansett og hvism an bytter klasse er det ihvertfall irriterende. Beste med support er jo ammo fore folka dine har klart og fått både meg selv og den jeg reddet uskadet etter slike "kamikaze" reddninger noen ganger.. går fint det bare vær kjapp.. ja, men som regel blir jeg skutt og hater selv å bli "redda" på den måten, hva om jeg vil forsvare en annen plass? En gang var det så ille at jeg måtte løpe mot tanksen fordi en dritt av en lege skulle revive meg, til slutt klarte jeg å slippe unna... lol... trodde folk ble takknemmelig for og bli revivet jeg kommer jo ann på situasjonen... hvis det er midt i kampen så er det dritt, mens er det ute i skauen hvor du har den bra plassen og plukker ned er det fint. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noe av det som er bra med BF2 er at alle klassene virker gode. Skifter gjerne klasse etter brett, humør og motstand. Alle klasser er best til noe. Engineer er for eksempel den suverent beste klassen for å sanke seg uhorvelig mange teamkills. Ja, det er herlig å se fiendens stridsvogn gå i lufta av ei mine, men du må sprenge veldig mange av dem for å rette opp om bare én av ditt lags fulle APC-er skulle prestere å vingle seg over ei mine (skulle tro de siktet noen ganger). Folk som blir irriterte når de blir gjennoppliva kan egentlig bare gå å bysselulle eller finne seg et spill med fokus på enspiller. Folk som blir irriterte over å bli gjennoppliva er gjerne de samme som bryr seg mer om sitt eget kill:death-forhold enn lagets beste. Bli irritert over å våkne opp midt i kampens hete? Det er fort der laget trenger deg! Om jeg dør igjen like etterpå, hva så? Kanskje rakk jeg å knerte noen først, kanskje ikke. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg liker support for det meste, men spec ops er geniale til å forsvare flagg når tanks begynner å rulle inn. Også morsomt å brute C4 mot distre helikoptere som stjeler flagg. Ellers så tror jeg de kommer til å endre medic og support. Det er rett og slett for enkelt å toppe ranking lista på den serveren du spiller på. Jeg prøver å være flink til å gi ut ammo når jeg spiller support. Å når man spiller i squad får man jo nesten alltid 5 poeng etter en kamp (om alle reloader), pluss man får ofte "kill assist" Medics har litt av det samme problemet. Har ikke noen løsning. Kanskje bare gitt 50% av poengene man får i dag. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Men problemet til engenieeren er at han får ALT for lite poeng for å reparere. Om man spiller medic, så kan man klare å få + - 50 poeng kun på medic, mens man kan få 6-10 som engnieer om man er "heldig" Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg liker support for det meste, men spec ops er geniale til å forsvare flagg når tanks begynner å rulle inn. Også morsomt å brute C4 mot distre helikoptere som stjeler flagg. Ellers så tror jeg de kommer til å endre medic og support. Det er rett og slett for enkelt å toppe ranking lista på den serveren du spiller på. Jeg prøver å være flink til å gi ut ammo når jeg spiller support. Å når man spiller i squad får man jo nesten alltid 5 poeng etter en kamp (om alle reloader), pluss man får ofte "kill assist" Medics har litt av det samme problemet. Har ikke noen løsning. Kanskje bare gitt 50% av poengene man får i dag. det er ikke så enkelt da, medicen ofrer livet sitt veldig ofte da Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 medic er fett. liker den standar m16 rifle special forces: plassere c4 på alle fiendens kjøretøy og vente til alle er tatt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er helt rått når man som medic gjenoppliver en eller flere medsoldater mens fiendetanks sirkler rundt deg, og artilleri hagler ned fra himmelen, men så klarer man å få medsoldaten(e) gjenopplivet og i sikkerhet, det føles godt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er helt rått når man som medic gjenoppliver en eller flere medsoldater mens fiendetanks sirkler rundt deg, og artilleri hagler ned fra himmelen, men så klarer man å få medsoldaten(e) gjenopplivet og i sikkerhet, det føles godt! Veldig godt Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ahh ikke snakk mer, jeg sitter på jobben og har ingen mulighet til og spille det nå, åah så kjedelig det er! Men tilbake til emnet, jeg spiller mest anti-tank for akkuratt nå synes jeg det er fett og skyte ned helikoptere osv når dem svever sakte over et flagg point. Da legger jeg meg fort ned blant buskene så dem ikke ser meg. Sikkter inn, bye bye! utrolig morsomt! Eller komme mellom en fiende, gå tom for ammo men har igjen en rakket. prøver mitt beste og sikter på han, bommer som regel men den intense situasjonen der. Ah ikke no slår den Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 eller. tar tilbake support . Kineserne er det beste laget, support og spec ops eier så sykt at det er ille. tok meg vs 3 andre alene kun med den gunnern . Og supporten treffer ganske bra. Men usa går det i lege eller anti tank. Mec er mest spec ops og litt support Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kommadoraid bak Fi's linjer og sprenge radar installasjoner gir også stor personlig lykke (men ingen poeng dessverre). Hvis din squadleader/commander har plukket ut et mål og merket det "Destroy" får man ikke poeng da? Så langt har jeg spilt mest medic, tett etterfulgt av antitank. Medic har sine åpenbare fordeler mht teamwork og har også et bra våpen. I tillegg har man muligheten til å dra inn litt ekstra poeng. Antitank er mer morsom å spille, men jeg syntes den klassen egner seg best i bymiljøer. MP5'en er ikke noe tess på åpne brett, og jeg aner ikke om det er noe stor bedring hvis man åpner nytt våpen for den klassen. Men det er deilig å sprenge en full bil i lufta 100m unna Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det er helt rått når man som medic gjenoppliver en eller flere medsoldater mens fiendetanks sirkler rundt deg, og artilleri hagler ned fra himmelen, men så klarer man å få medsoldaten(e) gjenopplivet og i sikkerhet, det føles godt! Veldig godt Fetisj! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 eller. tar tilbake support . Kineserne er det beste laget, support og spec ops eier så sykt at det er ille. tok meg vs 3 andre alene kun med den gunnern . Og supporten treffer ganske bra. Men usa går det i lege eller anti tank. Mec er mest spec ops og litt support Enig med at Kina har mange gode våpen, men Kina banene SUGER!! Bare noen store åpne brett. Strike of karkland Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 medic <3 angrer på at jeg unlocka snipern og ikke medic våpnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå