Zero dud Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 det kjører orginalt 540/590.. men jeg klarer ikke klokke det mer en 560/600... viss jeg prøver mer da får jeg artifacts... ligger nesten hele tiden på 80celcius kortet. hehe men Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 vet du hva jeg gjorde med mitt skjermkort eller?(det vet sikkert ikke) Jeg brukte min 120 mm vifte som (tok av kabinett lokket selsagt) blåste mye luft rett på skjermkortet. Ha veldi god ventilasjon, det er saken! Eller kjøp vannkjøling, det skal jeg ! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 han har jo orginal kjøler til x850xtpe pluss 120mm i front . blåser inn. 120mm bak som blåser ut 92mm i døren som blåser inn. dette i ett Tt soprano kabinett... burde ikke det være nokk ? , btw jeg var med å bygde pcen hans =) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Siden du skryter sånn av kjølingen, burde han kjøpe seg vannkjøling. Mye bedre, + lydløst Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Siden du skryter sånn av kjølingen, burde han kjøpe seg vannkjøling.Mye bedre, + lydløst Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå