kick_ass17 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 mitt kabinett bråker nå jævlig....skal kjøpe meg nytt og har forelskett meg i tt sitt armor kabinett.. TT Armor har også lyst til å installere vannkjøling.. er dette vanskelig..???... så på e del vannkjøling å ble skremt av alle delene.. kan noen med erfaring forklare om det er mulig å gjøre for en som aldri har gjort dette før? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det er selvfølgelig mulig, masse bra vannkjøings sett der ute. Vannkjøling en til Har ikke hatt vannkjøing selv men hvis du monterer rett så burde det være relativt trygt vill jeg tro. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Om du ber en moderator flytte emnet til riktig forumkategori skal du se du får mer hjelp. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 kick_ass17: Det er ikke gjort i en fyk og en fei å forklare. Men et komplett sett skal ikke være vanskelig å montere, selv for den som aldri har gjort dette før. Nøkkelord er: Les monteringsanvisningen, vær nøyaktig og tålmodig! Da skal det egentlig mye til før noe går galt. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Viss du ikke tar snarveier, men er nøyaktig under monteringen skal det nok en god del til før det går galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå