jonag Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har søkt en del på forumet uten å finne helt det jeg lurer på. Kan noen gi meg en ENKEL oppskrift på hvordan jeg kan få kjørt bredbåndslinja fra NGT via wrt54g, og ikke bare direkte fra netopiaen. Alt fungerer ved å direktekoble (til IP-telefon eller PC), men mellomlanding i linksysen fungerer dårlig. Jeg kan jo ikke få konfigurert denne så lenge den ikke kobler seg opp mot internett....? Takker så mye for (enkel) veileding på dette :-) Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her er vel det du trenger: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=354026&hl= Lenke til kommentar
ohb Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har NGT med en Netopia (33 et eller annet, 4 porter) og en WRT54g. WRT54g er satt opp som Gateway (ikke router) og det fungerer utmerket. Hva mener du med at du ikke får konfigurert? WRT54g eller Netopia? Netopia kan du konfigurere med Telnet (søk i forumet). WRT54g kan du konfigurere med IE og kablet nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå