Goebbels Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Heisann. prøvde å få tak i et sånt prog til en win 98 maskin, prøvde både phantom cd og tre versjoner av Daemon tool.. Er det slik at Win 98 ikke liker slike virtuelle rom'er eller vet noen om et?? Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Daemon tools skulle da virke ypperlig i win98. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Ja Daemon Tools funker helt fint i Windows 98. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Hmm. merkelig. for når jeg trykker på installasjonsfilen så kommer: "programmet har utført en ulovlig.............." Ganske kjipt. Lenke til kommentar
alex_v_s Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Du kan prøve å installere Nero, der følger det med Nero ImageDrive som jeg selv bruker. Virker upåklagelig (jeg kjører XP), men du burde ikke ha noen problemer med å kjøre den under Win98. Mvh AVS Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Nja. det er en bærbar, med litt begrenset plass. og ingen brenner, så det virker så unødvendig. samtidig er jeg veldig dus med daemon som jeg bruker på min stasjonære.Kan det være at windows installer er utdatert?? tanken har streifet meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå