ederkoppen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 PÅ min HP ZT3420EA er det visstnok en plass til en ram brikke under tastaturet! er det noen som kan hjelpe meg med å skaffe en bruksanvisning på hvordan jeg kan sette inn en xtra brikke der? HP vil ikke gi meg en bruksanvisning fordi den gis kun ut til HP sertifiserte! men Hvor vanskelig kan det være å sette inne en xtra brikke? E Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jag satte i 2 gb i min ZX5042EA i förrgårs och ena slotten var under tangentbordet. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/manualC...&lang=en&cc=us# Kan det hjälpa? Lenke til kommentar
ederkoppen Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Takker så mye! det var midt i blinken! Skjønner ikke hvorfor Hp ikke ville gi meg diagrammet når det ligger ute på nett? kan det være at det er stor forskjell på å sette inn ram påde ulike modellene? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tror inte det ska vara så stor skillnad nej. Det beror ju på chassit förstås, men det brukar som regel vara det samma under en lång tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå