Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pris på Rustbeskyttelse av Saab 9000?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettop hatt bilen min, en 97 mod Saab 9000, inne på serveicetest hos NAF, og har fått beskjed om at jeg bør fornye rustbeskyttelsen. Er det noen som vet hva en slik behandling koster?

 

Jeg er bosatt på Andenes, og er interessert i å få tilbakemeldinger på hvor det kan være billigst å ta denne behandlingen i områdene rundt Andenes, Sortland, Harstad og Narvik... Kanskje Tromsø også kan være av interesse, har kanskje mulighet til å dra opp dit i juli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tectyl er bare et produktnavn, det finnes mange andre produkter på markedet.

 

Hvis det er snakk om etterbehandling med samme type produkt, vil jeg tro vi snakker om kanskje 1500,- +/-.

Hvis du skal ha full behandling snakker vi fort 2500,- til over 5000,- avhengig av produkt og metode.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ringt rundt omkring. Jeg oppdaget da at det er svært få som driver med dette. Det var ingen i Harstad og Narvik. Det var en i Bjerkvik, og en på Sortland, i tillegg til at et bilverksted på Andøya skulle avgjøre i august om de skulle tilby denne tjenesten.

 

Prisen ligger på ca 4000 for komplett behandling, og tar vistnok 3 dager i følge den ene plassen.

Lenke til kommentar
Et sted i eidsberg tok de 900 kr... Og det gjøres mens du venter.

 

EDIT: Åja.. Litt langt å dra til eidsberg kanskje.

Det kan ikke være rare anti-rust behandlingen...

Siden bilen først skal steames under hele bilen og deretter så skal den tørke i 1 dag, med en enorm varmlufts ovn under bilen. Den må jo være helt tørr før tectyl påføres.

Jeg hadde ikke tatt en slik antirust behandling på min bil....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...