scav Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har kjøpt en boxed cpu nå, men synes tempraturern er for høy, har artic silver liggende.. det jeg lurte på er om det er lett å bytte dette? hvordan tar jeg av den gamle pastaen fra cpu'en og kjøleren? bør jeg rense med noe etterpå? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 For å få vekk det gamle, er det bare til å skrape av det gamle med f.eks en plast-skrape eller et bankkort, og vaske/rense til slutt med isopropanol. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 For å få vekk det gamle, er det bare til å skrape av det gamle med f.eks en plast-skrape eller et bankkort, og vaske/rense til slutt med isopropanol. Som du får kjøpt for en billig penge på bensinstasjoner som kondensfjerner. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Rødsprit kan også brukes. Endret 27. juni 2005 av apwr Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Rødsprit kan også brukes. Den diskusjonen har vært oppe maaaaange ganger, og det har som oftest blitt konkludert med at rødsprit legger igjen litt stoffer som ikke bør være der for (for varmeoverføringens skyld). Det reneste er å bruke isopropanol, der fordamper alt vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå