zniff Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) jeg har noen filmer som jeg tok da jeg var på ferie og da jeg skulle legge dem i dag fra cd til pcen så kom denne feilmeldingen : kan ikke kopiere = fjellklatring: parameteren er feil. og når jeg prøver og spille av med powerDVD kommer det fjellklatring.mpg er ikke et gyldig win32-program hvordan fikser jeg dette Endret 27. juni 2005 av zniff Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) hva slags filer er det snakk om, jpeg? er det en cd fra kodak eller no, hvor kommer cdn fra? Endret 27. juni 2005 av Northrop Lenke til kommentar
zniff Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) cd-platen er ukjent om hva den er, men filmene er avi. men nå som jeg brukte en annen pc står det: kan ikke spille av filen. Det kan hende spilleren ikke støtter filtypen eller kodeken som ble brukt til å komprimere filen. Endret 27. juni 2005 av zniff Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 hmm da vet jeg ikke avi er jo egentlig et format som skal normal gå... Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 i første innlegg skriver du meldingen går ut på: kan ikke kopiere = fjellklatring: parameteren er feil. og når jeg prøver og spille av med powerDVD kommer det fjellklatring.mpg er ikke et gyldig win32-program Hvordan kan da filmen være i .avi format når filmen har filetternavn .mpg ? Lenke til kommentar
zniff Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 vel d kom opp at d var .mpg da jeg brukte power dvd Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har du sett på filmen at de står .avi bak filnavnet? I såfall er dette sikkert feil... Prøv og skriv .mpg bak filnavnet.. Lenke til kommentar
zniff Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) åssen skifter jeg filtype på en fil i en skrivebeskyttet cd og åssen skrur jeg av skrivebeskyttelsen på en cd Endret 30. juni 2005 av zniff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå