runejors Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei, Jeg har kjøpt denne og ser at den er noe avansert for en stakkars nybegynner. Jeg skal åpne noen porter slik at jeg kan få IP telefonen til å virke. finnes der noen brukbar guide eller kan noen fortelle meg hvordan man åpner disse. Er ikke helt enkelt dette. jeg må sørge for at portene... 5060 (UDP og TCP) 16384 (UDP og TCP) 16394 (UDP) …er åpnet og at trafikk på disse portene blir videresendt mot mitt adapter. Ellers så virker denne fortreffelig i alle etasjer (3stk) plug & play. Kan noen si meg hvilken kryptering som er hensiktsmessig for et hjemmenettverk ? Rune Lenke til kommentar
schox Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her er dette forklart (Dette hvis du har original FW, jeg kan ikke hjelpe deg med screenshots, da jeg ikke har linksys programvare i routeren... Lenke til kommentar
runejors Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Her er dette forklart (Dette hvis du har original FW, jeg kan ikke hjelpe deg med screenshots, da jeg ikke har linksys programvare i routeren... er det bedre å benytte Sveasoft sin ??? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her er dette forklart (Dette hvis du har original FW, jeg kan ikke hjelpe deg med screenshots, da jeg ikke har linksys programvare i routeren... er det bedre å benytte Sveasoft sin ??? Det kommer ann på hva behov du har. Jeg bruker akkurat nå HyperWRT. Lenke til kommentar
schox Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her er dette forklart (Dette hvis du har original FW, jeg kan ikke hjelpe deg med screenshots, da jeg ikke har linksys programvare i routeren... er det bedre å benytte Sveasoft sin ??? Det kommer ann på hva behov du har. Jeg bruker akkurat nå HyperWRT. Og jeg bruker DD-WRT... men, det kommer at på hva du har bruk for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå